IT bezpečnost: Také věříte těmto mylným představám?
Nebuďte obětí těchto běžných představ o IT bezpečnosti, které neodpovídají realitě.
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19599 článků.
Nebuďte obětí těchto běžných představ o IT bezpečnosti, které neodpovídají realitě.
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte. Týmy zákaznických služeb každé společnosti by měly mít k dispozici pokyny, jak se zákazníky jednat…
Kdo je „Generace Z“? Jedná se o generaci, která přichází po mileniálech. Jedná se o ročníky přibližně od poloviny 90. let do začátku 21. století. Této generaci je z hlediska pracovního trhu potřeba…
V předchozím článku jsme viděli první krok, který musíte udělat, pokud chcete přerušit řetězec opakujících se selhání a neúspěchů. Bylo to o vašem egu – což je obrovský blokátor, pokud jde o odhalení…
Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka určitého konkrétního klienta…
Tušíte, co má společného pivo a prezentace? Obě mohou být buď mdlé, anebo naopak mají říz, zaujmou a vyvolají ve vás pocit, že chcete víc. Připravit takový „řízný“ výstup však je pro řadu lidí oříšek,…
3 tipy k uvedení nového systému průběžného hodnocení zaměstnancůUvedení a nastavení nového systému průběžného hodnocení zaměstnanců vyžaduje určitý cit, rešerši, plán a dobrou komunikaci se zaměstnanci. Jestliže nastavujete nový proces hodnocení zaměstnanců ve…
Celosvětový trend v podnikání se neustále mění vlivem společenských změn, globalizace, nových technologií a potřebou přizpůsobit se nestálému prostředí. Neměnným však zůstává fakt, že jsou to lidé,…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v používání technik zákaznických služeb.
Víte, co je vlastně váš specifický problém? Co je to, co vás brzdí v dosažení všeho, co si přejete? Existují postupy, které můžete použít, abyste právě tyto své slabiny odhalili.
Společnost Computer Help působí na českém IT trhu od revoluce. Vznikla jako vzdělávací firma, jejímiž kurzy za řadu let prošly desetitisíce účastníků. Postupně se rozšířila také o technické služby a…
Čtyři otázky, které musíte na pohovoru položit kandidátovi na vedoucího obchodního týmuVybrat vhodného vedoucího obchodního týmu je úkol hodný skutečně zkušeného a schopného náborového pracovníka. Nový vedoucí obchodního týmu si totiž musí nejen sednout se členy daného týmu, ale musí…
Pavel Milec vede od začátku letošního roku personální divizi v O2. U tohoto operátora však pracuje více než deset let. Za tu dobu získal zkušenosti napříč celou společností. Nejdůležitější rolí HR je…
Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více návštěvníků vaše webu stávali noví klienti? Chcete, aby vám více lidí zanechávalo své kontaktní údaje na vašich stránkách nebo aby…
V předchozím článku jsme viděli, jak se stát strategickým myslitelem. Nyní uvidíme, jak to následně ukázat svým nadřízeným.