Motivace jak ji neděláme. A chceme … ? (2/2)
Příčiny slábnoucího efektu vnější motivace jsou tedy již zřejmé. Jaké však to vyvolalo důsledky ? A co s tím můžeme – lépe řečeno měli bychom - dělat?
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16943 článků.
Příčiny slábnoucího efektu vnější motivace jsou tedy již zřejmé. Jaké však to vyvolalo důsledky ? A co s tím můžeme – lépe řečeno měli bychom - dělat?
René Holman, dosud obchodně-technický zástupce společnosti Kovosvit MAS po Ústecký, Liberecký a Středočeský kraj, se nově stal Manažerem obchodu pro Českou republiku a Slovensko. Cílem změny je…
Novou ředitelkou oddělení HR společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, jež tvoří integrující se společnosti Hamé a Vitana, byla jmenována Andrea Futerová.
6 součástí firemní kultury, které zaměstnanci nejvíce oceňujíZ dobře nastavených pracovních procesů a firemní kultury těží jak zaměstnanci samotní, tak i celá firma. Spokojený a motivovaný pracovník je základem úspěšného podniku a firemní kultura se stává čím…
Víte, co to je emoční inteligence, jak ji definujeme a čím se liší od klasické inteligence? A víte, co to je amygdala a jakou roli hraje v tom, jak se chováme ve stresových nebo emočně komplexních…
Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce komunikovat s potenciálním klientem, a také na tom, jestli je schopen získat relevantní informace a dostat se…
Výhody a nevýhody náboru externistů pracujících na dálkuDnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s externími pracovníky, kteří fungují na dálku. A nemusí se nutně jednat pouze o softwarové služby. Dnes…
Naše návyky nám pomáhají řídit náš každodenní život. Někdy však na ně začneme být tak zvyklí, že se jimi řídíme tak moc, až máme pocit, že už je nikdy nedokážeme změnit.
Content marketing (= obsahový marketing) je způsob propagace určité značky, produktu nebo řešení pomocí informačně hodnotného obsahu, který k sobě přitahuje pozornost uživatelů a potenciálních klientů…
V dnešním nestálém podnikatelském prostředí se všichni snažíme rychle přizpůsobit, inovovat a měnit zaběhlé postupy. Ve výsledku se ale vlastně často bojíme samotný krok ke změně vůbec podniknout.…
Sto lidí, sto chutí a také sto různých názorů a náhledů na věc. Jak se nejlépe naučit něco nového nebo získat přidanou hodnotu k zaběhlým postupům a rutinním záležitostem? Zřejmě nejlepší cestou je…
Už skoro rok funguje na českém trhu stravenková karta Naše stravenka, která je produktem společností Lidl stravenky a Československé obchodní banky. Jak si v silné konkurence vede a zda se v segmentu…
Existuje mnoho rizik a nejistot, s nimiž se musí firma vyrovnat. Jsou tu geopolitické události, volatilní finanční trhy, nově se objevující technologie a hrozba kybernetických útoků.
Schneider Electric, globální hráč v oblasti digitální transformace, automatizace a řízení energií, má nového generálního ředitele pro Českou republiku. Od 1. dubna 2019 nastupuje do funkce Vladimír…
Marketing a jeho principy se za posledních několik desítek let významně změnily nejen díky nástupu internetu, ale i díky zásadním změnám ve vnímání a očekávání klientů. Bohužel někteří marketingoví…