Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

icon Dvanáct zákonů zákaznické loajality

8.9.2003 

Jill Griffin, americká manažerka, konzultantka a autorka knihy Customer Loyalty: How To Earn It, How To Keeep it, která se na konci devadesátých let stala bestsellerem, formulovala dvanáct základních…

Fotky dětí raději nechte doma

1.9.2003 

Návrat do práce po mateřské dovolené není lehký. Právě matky po mateřské se stávají velmi často terčem diskriminujíc&…

Článek v rámci předplatného icon Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

21.8.2003 

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí reakcí čtenářů na tento článek pak sestavil podobný příspěvek, který se ovšem zabývá opačným problémem…

icon Postoje managementu ovlivňují postoje zaměstnanců

20.8.2003 

Úspěšnost firmy závisí na jejích zaměstnancích. Zaměstnanci jsou na druhou stranu závislí na svém manažerovi ten udává v podniku jakýsi tón. Jestliže se tento člověk musí potýkat s problémy, může se…

icon Newsletter jako strategický nástroj

15.8.2003 

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a dalšími faktory ovlivňujícími chod firmy. Je to dynamický nástroj, který je informativní, ale…

icon Heather běží o zákazníka

15.8.2003 

Mobilní služby by již měly výrazně pomáhat obchodníkům k tomu, co dělají nejlépe prodeji nikoli tomu, co nenávidí zadávání dat. Obchodník pracuje v terénu se zákazníky a potřebuje rychlý přístup k…

Článek v rámci předplatného Jak inzerát s pracovní nabídkou v on-line podobě

14.8.2003 

Současné doba vede náboráře k tomu, aby své tradiční techniky rozšiřovali o působení na internetu. Zbývá jim udělat toho ještě mnoho při budování oblastí pro nábor pracovních sil na firemních webových…

icon Pravda o ceně samoobsluhy

13.8.2003 

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých telefonních hovorů k samoobslužným komunikačním kanálům, aby tak ušetřila náklady. Jsou ale všechna výsledná ušetření nákladů díky…

icon Příprava na neúspěch

13.8.2003 

Nesmrtelný citát Benjamina Franklina nám říká: Neuspějeme-li s přípravou, připravujeme se na neúspěch. V současné době tak výstižně popisuje situaci v mnoha firemních odděleních IT. Projekty těchto…

icon Do Ruska proniká západní firemní kultura

12.8.2003 

Trh s produkty a službami v oblasti podnikového školení vzrostl za poslední rok o 30 %. Ruské firmy přebírají obchodní modely od nadnárodních západních korporací a zdá se, že o školení platí to samé.…

icon Hodnota hodnot, aneb Etika se firmám vyplatí

8.8.2003 

Vedoucí pracovníci v Německu, Rakousku a Švýcarsku se domnívají, že etické chování a důraz na morálku přinášejí mimo jiné firmě i hospodářský užitek. Pokud si vedoucí pracovníci stanoví určité hodnoty…

icon Jazykové kurzy pro zaměstnance nelze vybírat naslepo

6.8.2003 

Studium jazyků ve firemních kurzech probíhá na začátku většinou s nadšením, ale často není konečný výsledek takový, jaký si původně na začátku představujeme. Kurzy skončí na poloviční cestě a…

icon Podniková aktiva a podniková etika

5.8.2003 

Denně otevíráme noviny a dozvídáme se o etických krizích v podnicích, jako jsou zpronevěry, defraudace, zneužití podnikových produktů a služeb atd. Všechna tato závažná porušení etických standardů se…

icon Rozhovor s Lenkou Hrbáčovou, HR Coachem společnosti PeopleComm

5.8.2003 

Lenka Hrbáčová vystudovala VŠE v Praze se specializací na podnikové řízení a personální management. Již během studií získala zkušenosti v oblasti HR a také v oblasti řízení ve společnosti ČESKÝ…

Firemní vzdělávání a řízení změn

1.8.2003 

Potřeba vzdělávání zaměstnanců a provádění změn nebyla v podnicích nikdy tak závažná jako nyní. Osoby zodpovědné za firemní vzdělávání mají dnes před sebou obrovskou výzvu. Chtějí-li úspěšně začít,…

Výpis 49664980 z celkem 5338