Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Přístup - to je oč tu běží

16.1.2003 

Základem úspěšné práce je správný přístup. Co však toto obecné tvrzení znamená? Každý ví, co slovo přístup obecně znamená. Konkrétně ale může pro každou osobu znamenat něco jiného. Přesto však má ono…

Stop negativitě!

16.1.2003 

Negativní pracovní prostředí je neefektivní pracovní prostředí. Důvodem jeho vzniku může být externí situace firmy (fůze, akvizice, rozpočet), současně však i situace interní, tedy negativní postoje…

Pět pilířů motivace

16.1.2003 

Projevování uznání zaměstnancům zdaleka není jen věcí slušnosti. Je to silný komunikační nástroj, který slouží k motivaci zaměstnanců a posílení jejich výkonnosti. Při vývoji motivačních strategií…

Domácí kancelář snadno a rychle

14.1.2003 

V dnešní době lidé stále častěji pracují doma. Neznamená to však, že by nějak markantně přibývalo hospodyň a domovníků, nýbrž to, že moderní pracovní a komunikační technologie dávají lidem možnost…

Cirkus skončil, vážení

10.1.2003 

Vntirofiremní komunikace se v posledních letech dramaticky změnila. Díky informačním technologiím a dalším technických komunikačním vymoženostem dnes komunikace zaměstnanců ve firmách daleko více než…

5 nejméně nákladných strategií vzdělávání zaměstnanců

10.1.2003 

Vzdělávání zaměstnanců je velice důležité. V podstatě znamená konkurenční výhodu a je tedy třeba, aby probíhalo neustále. Firmy do vzdělávání zaměstnanců obecně vzato investují každým rokem více…

Zaměstnavatelé ve Velké Británii pružné pracovní době moc neholdují

9.1.2003 

V současné podnikové kultuře převládá myšlenka sloužit zákazníkovi v kteroukoli denní i noční dobu a poskytovat mu produkty a služby, které si žádá. Mnoho zaměstnavatelů však ve skutečnosti brání svým…

Nejlevnější benefit

8.1.2003 

Současná obchodní sféra si žádá nové a nové motivační programy. Zaměstnance je třeba motivovat v době největšího rozmachu firem, ale i v době úpadku, propouštění či zmrazování mezd. Mnoho firem se až…

icon Jak léčit syndrom otravného šéfa

7.1.2003 

Na otázku, kdo je to otravný šéf, by snad dovedl svým způsobem odpovědět každý zaměstnanec. Je to šéf, který své podřízené neustále komanduje, namísto aby je jako tým stmeloval je naopak rozděluje a…

icon Jak udržet koráb na hladině - Top 10 manažerských novoročních předsevzetí

6.1.2003 

Novoroční předsevzetí se týkají vesměs každého z nás. Mnozí si přitom již předsevzetí nedáváme, jelikož v jejich splnění již předem nevěříme. Manažeři by si však novoroční předsevzetí dávat měli a…

icon Informační technologie a řízení rizika ve spolupráci pro energetický průmysl

23.12.2002 

Současný elektroenergetický sektor si stále více žádá lepší řízení rizika a kvalitnější podporu rozhodován&…

icon Správa znalostí za pakatel

19.12.2002 

Každý, kdo chce ve své firmě zavést správu znalostí, musí zvážit, zda mu bude stát za to implementovat nákladné softwarové systémy, které nakonec ani nesplní očekávání. Odborníci se spíše přiklání k…

Deset kroků pro rozvoj firemního talentu

19.12.2002 

Udržet si zaměstnance není v dnešní době nejlehčí. Společnosti se proto stále více věnují vytváření strategií pro rozvoj talentů svých zaměstnanců. Studie obecně ukazují, že mezi prioritní zájmy…

Zaměstnancům platím, tak co ještě chtějí?

19.12.2002 

Nedostatek uznání je jedním z faktorů, které demotivují a odrazují zaměstnance. Odměňování by mělo by ve firmách přirozené, což ovšem neznamená zastávání dávno překonaného přístupu striktně peněžního…

icon 6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

18.12.2002 

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem. Mezi staré dobré způsoby patří v tomto smyslu i zachování zákaznické důvěry a poskytování…

Výpis 49965010 z celkem 5213