Přístup - to je oč tu běží
Základem úspěšné práce je správný přístup. Co však toto obecné tvrzení znamená? Každý ví, co slovo přístup obecně znamená. Konkrétně ale může pro každou osobu znamenat něco jiného. Přesto však má ono…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.
Základem úspěšné práce je správný přístup. Co však toto obecné tvrzení znamená? Každý ví, co slovo přístup obecně znamená. Konkrétně ale může pro každou osobu znamenat něco jiného. Přesto však má ono…
Negativní pracovní prostředí je neefektivní pracovní prostředí. Důvodem jeho vzniku může být externí situace firmy (fůze, akvizice, rozpočet), současně však i situace interní, tedy negativní postoje…
Projevování uznání zaměstnancům zdaleka není jen věcí slušnosti. Je to silný komunikační nástroj, který slouží k motivaci zaměstnanců a posílení jejich výkonnosti. Při vývoji motivačních strategií…
V dnešní době lidé stále častěji pracují doma. Neznamená to však, že by nějak markantně přibývalo hospodyň a domovníků, nýbrž to, že moderní pracovní a komunikační technologie dávají lidem možnost…
Vntirofiremní komunikace se v posledních letech dramaticky změnila. Díky informačním technologiím a dalším technických komunikačním vymoženostem dnes komunikace zaměstnanců ve firmách daleko více než…
Vzdělávání zaměstnanců je velice důležité. V podstatě znamená konkurenční výhodu a je tedy třeba, aby probíhalo neustále. Firmy do vzdělávání zaměstnanců obecně vzato investují každým rokem více…
V současné podnikové kultuře převládá myšlenka sloužit zákazníkovi v kteroukoli denní i noční dobu a poskytovat mu produkty a služby, které si žádá. Mnoho zaměstnavatelů však ve skutečnosti brání svým…
Současná obchodní sféra si žádá nové a nové motivační programy. Zaměstnance je třeba motivovat v době největšího rozmachu firem, ale i v době úpadku, propouštění či zmrazování mezd. Mnoho firem se až…
Na otázku, kdo je to otravný šéf, by snad dovedl svým způsobem odpovědět každý zaměstnanec. Je to šéf, který své podřízené neustále komanduje, namísto aby je jako tým stmeloval je naopak rozděluje a…
Novoroční předsevzetí se týkají vesměs každého z nás. Mnozí si přitom již předsevzetí nedáváme, jelikož v jejich splnění již předem nevěříme. Manažeři by si však novoroční předsevzetí dávat měli a…
Současný elektroenergetický sektor si stále více žádá lepší řízení rizika a kvalitnější podporu rozhodován&…
Každý, kdo chce ve své firmě zavést správu znalostí, musí zvážit, zda mu bude stát za to implementovat nákladné softwarové systémy, které nakonec ani nesplní očekávání. Odborníci se spíše přiklání k…
Udržet si zaměstnance není v dnešní době nejlehčí. Společnosti se proto stále více věnují vytváření strategií pro rozvoj talentů svých zaměstnanců. Studie obecně ukazují, že mezi prioritní zájmy…
Nedostatek uznání je jedním z faktorů, které demotivují a odrazují zaměstnance. Odměňování by mělo by ve firmách přirozené, což ovšem neznamená zastávání dávno překonaného přístupu striktně peněžního…
Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem. Mezi staré dobré způsoby patří v tomto smyslu i zachování zákaznické důvěry a poskytování…