Neviditelná výhoda
Žádný vedoucí pracovník nemůže ve firmě udělat vše, co je třeba udělat. Nápady na nové výrobky či výrobní postupy musí…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.
Žádný vedoucí pracovník nemůže ve firmě udělat vše, co je třeba udělat. Nápady na nové výrobky či výrobní postupy musí…
Pravidelný bulletin poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers poskytuje v podobě krátkých článků informace o různých tématech zajímavých jak pro uchazeče o zaměstnání, tak i pro personalisty. V…
Jednou z podstatných příčin firemního úspěchu je schopnost rozvíjet vnitřní talent a produkovat vlastní manažery. Nebude-li se firma snažit o osobní rozvoj svých vedoucích pracovníků, ztratí tím velmi…
Naprostá většina manažerů jakékoli intimní vztahy na pracovišti odmítá. Nemyslí tím pochopitelně jen takové vztahy na konkrétním pracovním místě, ale důvěrné vztahy mezi zaměstnanci obecně. Nyní, v…
Každého manažera již jistě mnohokrát napadlo, že je přepracován, zavalen neodkladnými úkoly, již nemá sil. Mnohokrát si již říkal, že své profese zanechá a raději uteče například k cirkusu. Cirkus…
Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z této situace všemožně dostat. Velká chyba je však to, když se o zlepšení své finanční situace snaží pomocí svých starých…
Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití je proto i oblast public relations. Dnes je Internet považován za jeden z finančně nejefektivnějších kanálů pro komunikaci,…
Lidé tráví až příliš mnoho času stížnostmi. Stížnostmi na všechno na svou práci, neschopné kolegy, náročné klienty, šéfa-tyrana, málo peněz... Stížnosti však nemusí být jen neproduktivní a zabírající…
V listopadu 2002 byla zveřejněna marketingová studie s názvem Pozice mobilních operátorů, využití MMS a mobilního internetu v českých firmách 2002. Studie se snaží zmapovat možnosti využití MMS ve…
Přestože je hodnocení výkonnosti aktuálním tématem zpravidla vždy na konci roku, zdaleka se nejedná jen o záležitost těchto dní. Naopak jde o hodnocení celoročního úsilí zaměstnanců. Zaměstnance…
Každý manažer musí umět jednat a komunikovat s lidmi. Stále však existuje vžitá představa, že slovo komunikovat znamená pouze mluvit. To je ovšem zásadní chyba, protože komunikace je často spíše věcí…
Moderní podnikání si žádá přizpůsobivost, neustálé provádění změn. Inovačním snahám na firemní půdě však stále stojí v cestě řada překážek. Kromě konkurence jmenujme zejména nedostatek času a peněz.…
Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat. Tyto dva ukazatele spolu totiž velice úzce souvisejí. Týká se to zejména těch zaměstnanců, kteří…
Motivace zaměstnanců by měla být dlouhodobou záležitostí. Manažerům se však spíše daří motivovat zaměstnance krátkodobě. Chtějí-li je proto motivovat lépe, měli by nejprve zauvažovat nad tím, proč a s…
I nejúspěšnější firmy se dopouštějí chyb v interpersonálních vztazích a při zacházení se svými zaměstnanci. Aniž by si to uvědomovaly, chovají se k dospělým pracovníkům jako k dětem. Snaží se…