Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25012 článků.

Článek v rámci předplatného icon 3 nejjednodušší typy potenciálních klientů

9.1.2019 

Kontakty na potenciální klienty se dají rozdělit do různých kategorií podle celé řady faktorů. Co se týče úspěšnosti, vévodí tři typy klientů, které vám představíme v dnešním článku společně s tipy,…

icon Je vaším snem zopakovat úspěch Applu?

9.1.2019 

Bývalý hlavní vývojář firmy Apple sdílí své poznatky. Ken Kocienda ve firmě Apple pracoval 15 let.

KATA – koučováním jednotlivce k efektivitě celku

9.1.2019 

V době, kdy firmy dělají možné i nemožné, aby si udržely stávající zaměstnance, a „rozmazlují“ je množstvím benefitů a výhod, poskytuje správně aplikovaná KATA kýžené systematické zapojení zaměstnanců…

icon Zúčastněte se semináře GDPR pro malé podnikatele a firmy - prakticky a účinně

Audio  9.1.2019 

Simona Myslikovjanová působí jako lektorka a také GDPR auditorka a pověřenkyně ochrany osobních údajů.  Pro společnost 1. VOX připravuje v novém roce interaktivní seminář „GDPR pro malé podnikatele a…

Článek v rámci předplatného icon Obchodní schůzka: Proč nesmíte jet na autopilota

8.1.2019 

Mnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně provede celou řadu telefonátů, a mnohdy je proto pro ně těžké dodržet jednu hlavní zásadu, která je k úspěchu nutná - udržovat ke…

icon Jste zaneprázdněni? Nemusí to tak být

8.1.2019 

Čas nás všech je drahocenný. Podívejme se, proč ho možná ve skutečnosti máte více, než si myslíte.

První kroky pro skvělý rok 2019

8.1.2019 

Stojíme na počátku nového roku. Všichni si přejeme, aby byl lepší, úspěšnější a šťastnější než rok uplynulý. V článku najdete inspiraci, jak udělat první kroky k tomu, aby váš rok 2019 vyšel podle…

Článek v rámci předplatného icon Bojíte se, že bude mít klient námitky? Měli byste je vítat

7.1.2019 

Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit zákazníkovy námitky. Mnozí obchodníci se bohužel domnívají, že klienta je v souvislosti s jeho námitkami potřeba „přechytračit“…

icon Důvodem únavy není stres, ale naše neschopnost ho zvládnout

7.1.2019 

Říká se, že se práce se od soukromí musí oddělit buď dubovými dveřmi nebo skleničkou koňaku, aby se člověk nedostal do stresu. Co to ale vlastně je stres? Jak se s ním vypořádat? A jak reagovat, když…

Ve výběru vzdělávání volíme především podle kvality lektora

7.1.2019 

Společnost Aluprogress a.s. působí jako dodavatel pro automotive průmysl. Její primární činností je výroba a opracování odlitků z lehkých slitin hliníku metodou přesného lití za vysokého tlaku. Ve…

Článek v rámci předplatného Zaučení nového obchodníka: 5 tipů jak na to

7.1.2019 

Zaučování nových pracovníků často rozhoduje o tom, jestli první půlrok tento pracovník bude přínosem nebo spíše zátěží. Navíc čím dříve získá zaměstnanec zdravé návyky, tím lepší výsledky bude v …

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů pro začátečníky, jak zaujmout klienta

4.1.2019 

Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme vám pět základních kroků k zaujetí potenciálního klienta během obchodní schůzky, které jsou uplatnitelné v jakémkoliv oboru.

icon Rozjíždíme vlastní podnikání: Potřebujete spoluzakladatele?

4.1.2019 

Zahájení vlastního podnikání, to je spousta práce. Mít dobrý nápad je jedna věc, ale dát dohromady skutečný podnik, který bude vytvářet zisk, to je těžký úkol. Potřebuje k němu být skutečně odhodlaní.…

Článek v rámci předplatného 8 otázek pro uchazeče o práci v klientském servisu

4.1.2019 

Pracovníci klientského servisu hrají zásadní roli v prezentaci firmy. Jsou totiž v přímém kontaktu se zákazníky. Musejí mít dobré školení a být připraveni na celou řadu situací, neobejdou se však ani…

icon Sociální média (1/2): Brání rozmanitosti?

3.1.2019 

Je zřejmé, že některé monopolní platformy jsou nezbytné. Stačí, abychom se zajistili, aby sociální média fungovala dobře, nedělala z nás navzájem nepřátele a nerozdělovala nás.

Výpis 52065220 z celkem 25012