Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25254 článků.

icon Jak řešit konflikty (2/2): Obnovte svůj nadhled

4.4.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že konflikty nejsou nutně něco špatného. Naučili jsme se také první techniku pro obnovení nadhledu – udělat si pauzu.

Investujte do zaměstnanců tak, aby se vám investice vrátila

3.4.2019 

Zaměstnanci tvoří firmu. Bez jejich spokojenosti a vysokého pracovního nasazení není možné, aby společnost prosperovala. Investice do zaměstnanců je tedy jednou z nejlepších, jakou firmy obecně mohou…

icon Možnost podat daňové přiznání elektronicky z domova je cestou vpřed

Audio  2.4.2019 

Ivan Brychta působí jako lektor ve vzdělávací společnosti 1.VOX, ve které se věnuje především tématům z oblasti daní a účetnictví. V rozhovoru hovoří o vlivu EU na účetní a daňovou legistativu v ČR i…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nepravdivé mýty o digitálním marketingu

2.4.2019 

Od nástupu internetu se marketing čím dál více posouvá do online sféry. Prostředí internetu se z hlediska marketingu v mnohém liší od tradičního, reálného světa, a obecné poznatky, které mají platnost…

5 měkkých dovedností manažerů, díky nimž jsou zaměstnanci šťastnější

2.4.2019 

Udržet si kvalitní zaměstnance a vytěžit z nich maximum co se týče jejich pracovního potenciálu je jedním z hlavních úkolů manažera. Z hlediska lidských zdrojů je potom vztah zaměstnance k nejbližšímu…

icon Jak řešit konflikty (1/2): Stydět se nemusíte

2.4.2019 

V jakémkoli vztahu nutně vznikají konflikty, tak to prostě je. Pokud si myslíte, že konflikt je pro vaše vztahy s ostatními něčím špatným, ​​mýlíte se. Nezáleží totiž na tom, že k hádkám a rozporům…

Článek v rámci předplatného icon Savills oznamuje nástup nového finančního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku

1.4.2019 

Společnost Savills oznámila nástup Roberta Pastuszeka na pozici finančního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku. Před nástupem do Savills působil Robert ve společnosti EURAMCO Asset Czech (dříve…

Připravte se na nástup generace Z: jak na HR a komunikaci?

1.4.2019 

Je jim něco přes 20 let. Vyrostli na internetu a s chytrým telefonem v kapse. Jak s touto generací efektivně komunikovat? Co od vás jako od zaměstnavatelů a kolegů očekávají? Přijďte 9. dubna na…

Článek v rámci předplatného Vyzkoušejte si časově úsporné, avšak efektivní vzdělávání ve virtuální třídě Gradua-CEGOS

1.4.2019  Rozhovor s Martinem Benešem, marketingovým manažerem a konzultantem Gradua-CEGOS

Vzdělávací a poradenská společnost Gradua-CEGOS připravila v letošním roce nové termíny a témata výuky ve virtuálních třídách, které umožňují studovat na dálku z pohodlí kanceláře, domova či kavárny,…

V oblasti HR marketingu musíte jít stále s dobou

1.4.2019  Rozhovor s Andreou Kulovou, HR manažerkou společnosti Allrisk

Allrisk je českou makléřskou společností, která působí na trhu pojištění a financí již 16. rokem. Zabývá se především poskytováním služeb v oblasti pojištění, pojištění právní ochrany, finančními…

Soutěžte o volnou vstupenku na workshop Jak využít inovační potenciál zaměstnanců?

1.4.2019 

Hledáte nápady pro inovace ve firmě? Tušíte, kde hledat inspiraci a jak motivovat vaše lidi, aby se do inovačního procesu zapojili? Získejte odpovědi na tyto otázky na workshopu, který se uskuteční…

icon Zúčastněte se ochutnávky kurzu na téma práce se stresem, 26. 4. 2019 Praha

1.4.2019 

Pod tlakem se ocitne mnohokrát za život každý z nás. Některým se s ním daří vypořádávat snáze, jiným naopak adaptace trvá déle. Cítíme se vyčerpaní, bez energie, ztrácíme nadhled a nezřídka se…

Článek v rámci předplatného Problémy s prodejem ve vaší firmě? Možná najímáte špatné obchodníky

1.4.2019 

Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě oni, kdo přináší firmě peníze na platy ostatních zaměstnanců, a několika procentní vylepšení v prodeji…

icon Jak uspět v budování nového návyku

1.4.2019 

Když si chcete vybudovat nový návyk, tedy něco, co vám ve vašem životě pomůže, musíte hlavně zůstat vytrvalí.

Článek v rámci předplatného icon Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

1.4.2019 

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a vyžaduje jak určité i teoretické znalosti, tak i jisté osobnostní kvality na straně daného zaměstnance. V tomto článku se…

Výpis 52215235 z celkem 25254