Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25253 článků.

Hotel Mědínek v Kutné Hoře - konference a firemní akce v centru historického města

25.2.2019 

Budujte vnitřní motivaci i spoluodpovědnost ve firmách s pomocí firemních dnů, které Vám zaručí efektivní utužení zaměstnaneckých vztahů, ale také zvýšení jejich výkonu. Pořádání podnikových akcí či…

Dosáhněte vyšší výkonnosti a udržte si zaměstnance

25.2.2019 

Mnoho organizací má dnes problémy najít lidi, kteří by měli potřebnou odbornost nebo zkušenosti. Udržení si zaměstnanců tak zůstává kriticky důležitou záležitostí. Pokud chcete, aby vám nedostatek…

icon Jak posílit autoritu: reagujeme na lidi

22.2.2019 

Každý vedoucí pracovník, pokud není nadaný charismatem, musí pracovat na posilování své autoritu. Rány pěstí do stolu, vyhrožování tresty a silácká gesta ale nefungují. Jak posílit autoritu klidně a…

Článek v rámci předplatného icon Vést příkladem: Tipy pro nové manažery týmu

22.2.2019 

Nový vedoucí týmu musí čelit mnoha výzvám. Jednou z nich je ten fakt, že je nutné vést ostatní svým příkladem. Jinými slovy, nelze kázat vodu a pít víno. Úspěšný manažer, aby mohl vést ostatní lidi,…

Hokus pokus anebo pracovní fokus?

22.2.2019 

Zamysleme se nad různými činnostmi a úkoly, které v životě vykonáváme - nad aktivitami mentálními i motorickými, v prostředí pracovním i soukromém. Co je podmínkou jejich vykonání, úspěšného a…

Článek v rámci předplatného icon Kroky k udržení top klientů

21.2.2019 

Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních příležitostí jedním z nejdůležitějších úkolů obchodního zástupce. Především se to týká VIP klientely, protože obecným pravidlem je,…

26 predikcí českého náboru, které musíte znát – Talent Sourcing (2/4)

21.2.2019 

Vyhledávání kandidátů na sociálních sítích, digitálním i offline světě roste na důležitosti zvláště na trhu s nejnižší nezaměstnaností v EU. Navíc je to pole, kde se stále děje spousta změn a je zde…

icon Co dělá úspěšné lidi úspěšnými

21.2.2019 

Nepotřebujeme, aby nám někdo říkal, že jsme dobří a že máme určitou hodnotu. Spolehněte se na svou vlastní víru v sebe, která vás povede. Úspěšní lidé jsou si jisti svou hodnotou, a i to jim umožňuje…

Článek v rámci předplatného Vyhodit či nevyhodit? Kdy opravdu dát padáka

20.2.2019 

Manažeři často úzce spolupracují s personálním oddělením v otázkách případného vyhazovu zaměstnanců. Nechat pracovníka odejít je ošemetnou a delikátní věcí. A zvláště v dnešní době je zapotřebí si…

Článek v rámci předplatného icon Získejte důvěru potenciálního klienta snadno a rychle

20.2.2019 

Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v obchodním světě je při prodejní schůzce nabízený produkt méně důležitý, než osoba prodejce či vztah, jaký prodejce navodí s…

icon V Plzni se studenti učí IT i rozvoji kritického myšlení a dalších měkkých dovedností

20.2.2019  Rozhovor s Markem Lukšíkem, kantorem VOŠ a SPŠE Plzeň

Zaměření oboru IT pro firmy a podnikání na VOŠ a SPŠE Plzeň spojuje teoretickou výuku s praxí. V programu Studentská firma si žáci vytváří školní podnik a realizují jej od jeho představení, přes…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k získání více nových klientů

19.2.2019 

Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků je úkol, který vyžaduje dlouhodobé úsilí a většinou i zásadní změny ve stávající strategii. Přinášíme…

Slovenské firmy musí nově ohlašovat volné pracovní pozice Úřadu práce. Existují ale i výjimky

19.2.2019 

Ačkoliv je Československo rozdělené už více než čtvrtstoletí, spousta firem má pobočky právě i u našich východních sousedů. A takové společnosti by měly zbystřit, jelikož od 1. 1. 2019 musí každá…

Manday.it 2019 – jak řídit a spravovat IT účelně

18.2.2019 

COBIT, ITIL, DevOps jsou novodobá zaklínadla IT managementu. A jsou to užitečné nástroje, pokud se umějí správně využít. Pomáhají nastavit správné směrování IT, zavádět nové systémy rychle a…

Článek v rámci předplatného Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

18.2.2019 

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v kině Atlas, Praha - Karlín. Pořádá ji…

Výpis 53265340 z celkem 25253