Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

icon Správa znalostí ve společnosti Shell - vyprávění příběhů

25.10.2002 

Článek je výsledkem práce mezinárodního týmu pro výzkum organizační výkonnosti a učení ve společnosti Shell (OPAL). Tento tým shromáždil velké množství zkušeností ostatních manažerů poboček Shell se…

icon Řešení firemního webu ve společnosti Chubb

24.10.2002 

Článek je shrnutím řešení sjednocení a integrace komplexního informačního systému ve firmě Chubb zodpovědné za bezpečnostní systémy v mnoha zemích. Tento podnik zaměstnává více než 38000 pracovníků a…

icon Světlé stránky CRM

24.10.2002 

Dny největší slávy CRM systémů jsou nejspíš minulostí a dodavatelé softwarových řešení se musejí vyrovnat s faktem, že podniky na tuto oblast vynakládají méně prostředků. Mohlo by se zdát, že CRM už…

icon Rozvoj správy znalostí a podpora nejlepších postupů ve zdravotnictví

23.10.2002 

Proces zajištění kvality při klinickém rozhodování se opírá především o aktuální a spolehlivé klinické a manažerské informace. Mnoho takových kvalitních informací je k dispozici na webových stránkách…

icon Dolování znalostí z dat - případová studie

22.10.2002 

Dolování znalostí z dat je proces, jehož úkolem je objevit ve velkých databázích předtím neznámé, ale použitelné a cenné informace a umožnit jejich využití ve strategickém rozhodování firmy. Mezi…

icon Základní principy řešení konfliktů

22.10.2002 

Článek přináší stručný souhrn informací o tom, jak rozpoznat příznaky blížícího se konfliktu a jak se s tímto problémem vyrovnat. Součástí je i seznam doporučené literatury. Mezi symptomy…

icon Barevný management týmové spolupráce

18.10.2002 

Americká společnost Team Management Systems se v jedné ze svých strategií rozhodla převést fyzikální teorii průchodu světla hranolem do oblasti řízení práce týmu. Prochází-li hranolem bílé světlo,…

Objevitelské otázky - cesta k motivaci týmu

17.10.2002 

Autor článku se v průběhu své kariéry zúčastnil mnoha setkání, koučingových sezení, přijímacích pohovorů či pracovních porad. Povšiml si, že ti nejúspěšnější vedoucí a manažeři vždy pokládají ty…

Článek v rámci předplatného icon CRM - technologie versus podniková kultura

16.10.2002 

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však stále více zjišťují, že samotná technologie úspěch CRM aktivit nezaručí komunikace, chování a podniková kultura jsou…

icon Případová studie: Centrální mozek společnosti

16.10.2002 

V reklamním návrhářství je cesta k vítězství jednoduchá stačí mít prostě ty nejlepší nápady a umět je organizovat a řídit. To však není vše významnou roli hraje také přísun informací od zákazníků a…

icon Slibné novinky v CRM technologiích

16.10.2002 

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové technologie a získávají si mnoho pozornosti. Optimalizace databází, mobilní a bezdrátové technologie posouvají funkčnost CRM…

icon Swisshouse: skutečně živý komunikační prostor

15.10.2002 

E-learning se neustále rozvíjí a díky tomu vzrůstá i zájem uživatelů o rozšířené funkce a propojitelnost s Internetem. Je zřejmé, že se vzdělávací a výukové procesy v brzké době změní. Virtuální…

Umíte se ptát?

15.10.2002 

Umění pokládat otázky je jednou z klíčových podmínek pro efektivní komunikaci. Jejich kvalita přímo ovlivňuje hodnotu informací, které získáme jako odpověď a naše následné jednání. Důvodů, proč se…

Článek v rámci předplatného icon PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

14.10.2002 

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas, a to pomocí přesvědčivých a věrohodných sdělení, která podporují značku firmy a dodávají jí příchuť…

icon KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

14.10.2002 

Francouzská společnost Bouygues Telecom si vybudovala na trhu pevnou pozici coby jedna z nejdynamičtějších a nejinovativnějších firem na trhu s mobilními telefony. V současné době má více než 6…

Výpis 70517065 z celkem 7525