Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25246 článků.

icon Jak chránit data v Microsoft Excel (část 2) - Uzamknutí buněk

16.12.2015 

V minulém článku jsme si popsali postup, jak si zaheslovat vaše excelovské soubory při ukládání, případně další s tím související vlastnosti (ukládání záložních kopií, nastavení implicitního otevírání…

Článek v rámci předplatného icon Jak před svátky vzdorovat větě: "Ozvěte se mi až po Novém roce."

16.12.2015 

Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a spíše než obchodu věnují čas nakupování dárků. Ležérnost předsvátečních dnů je zdánlivě ideální…

Náborové trendy pro rok 2016

16.12.2015 

Nejsilnějším trendem v náboru pro následující rok bude přesun k rozhodování o výběru zaměstnanců na základě dat. Náboráři sice již umějí poměrně dobře sbírat data, při rozhodování je však zatím…

icon Žáci se ve firmách seznamují s možnostmi uplatnění na poli vědy

15.12.2015 

Již pátým rokem běží po celé České republice program s názvem Věda má budoucnost, který se dlouhodobě snaží bojovat s negativním trendem klesajícího zájmu o přírodovědné a technické obory u mladých…

V čem spatřujeme v současné době strategickou roli HR?

15.12.2015 

O strategické roli HR hovoříme v odborných kruzích v poslední době velmi aktuálně, bohužel spíše na odborné úrovni profesních organizací HR. Stále sporadicky je tato role vnímána z úrovně vedení a…

icon Kdy vás tým potřebuje více, než si myslíte

15.12.2015 

Manažerům je často vytýkáno, že sledují každý krok svých podřízených a nařizují jim, jak mají dělat svou práci do nejmenších detailů. Někdy dokonce dělají práci za své podřízené, aby tak předešli…

Článek v rámci předplatného icon Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat

15.12.2015 

Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par excellence, protože v sobě, jak se dozvíte v článku serveru ICMI.com, skrývá celou řadu výhod, které…

Studie: Nabídka a poptávka po dovednostech v ČR

14.12.2015 

Dovednosti, které učí vzdělávací systém, nemusejí odpovídat dovednostem, které hledají a potřebují zaměstnavatelé. To se podepisuje na produktivitě práce, odměnách zaměstnanců i celkové výkonnosti…

icon Je řízení lidí na dálku opravdu tak těžké? A co egyptské pyramidy?

14.12.2015 

Manažer, který řídil budování pyramid v Gize, nemusel dělníky nahánět po e-mailu. Měl to tedy snadné, že? Kdo má v současnosti takové podmínky, když všude jsou telekonference, záplavy e-mailů a…

Článek v rámci předplatného Video: Co je to superhrubá mzda

11.12.2015 

Tento videonávod je součástí seriálu, který jsme připravili ve spolupráci s portálem HR News a který si klade za cíl jednoduše a názorně seznámit se základními pojmy a výpočty při zpracování mzdové…

icon Nezdařená prezentace? Není proč se hroutit

11.12.2015 

Pečlivě jste si připravili prezentaci pro své nadřízené a podle svého názoru jste ji i dobře přednesli. Řekli jste vše podstatné a neudělali žádnou větší chybu. Z reakcí posluchačů je však zřejmé,…

Článek v rámci předplatného icon Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

11.12.2015 

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a…

icon Strategická změna a střední management: Začátek může být slibný, ale... (1/2)

11.12.2015 

Když dochází ke strategické změně, k transformaci, je otevřená rebelie podřízených proti vedení nejhorší možný scénář. Tlak na dosažení výsledků je silný, vy si však i přesto musíte uchovat svou…

Článek v rámci předplatného icon 4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

10.12.2015 

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak stejně jako narážíme na zákazníky různé povahy, i prodejci vykazují různé charakterové vlastnosti,…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Dokonalý produkt neexistuje (3/3)

10.12.2015 

V minulém článku jsme se podívali na to, jak si při zlepšování zákaznické zkušenosti vedly firmy Disney a Amazon. Nyní se podívejme, co web poradenské společnosti McKinsey doporučuje ohledně vývoje…

Výpis 87768790 z celkem 25246