Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16943 článků.

icon Jste připraveni na koučování?

19.8.2013 

Koučink je nejen populární, ale také velmi účinný nástroj osobního rozvoje. Není to však všelék, který by byl vhodný pro každého. Jak tedy poznat, zda je vhodný pro vás? Podle koučky a zakladatelky…

Článek v rámci předplatného icon Jste připraveni na koučování?

19.8.2013 

Koučink je nejen populární, ale také velmi účinný nástroj osobního rozvoje. Není to však všelék, který by byl vhodný pro každého. Jak tedy poznat, zda je vhodný pro vás? Podle koučky a zakladatelky…

icon 7 způsobů, jak podpořit čtenost tiskové zprávy

18.8.2013 

Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se všemi máme kontakt. Proto zůstává e-mail jako forma oslovení a požádání o publikaci tiskové zprávy. Co tedy udělat, aby se…

icon Chcete zvýšit svou produktivitu? Tak odejděte

16.8.2013 

Ne, skutečně vám neradíme, abyste změnili zaměstnání. Určitě však občas zažíváte situaci, kdy máte akutní potřebu vstát od stolu a alespoň se projít, protože takhle už prostě dál pracovat nemůžete ani…

6 tipů na vylepšení náborového procesu

16.8.2013 

Jak si stojí čerstvě přijatí zaměstnanci v novém pracovním prostředí? Jak se projevili v dlouhodobém měřítku a jsou skutečným přínosem pro danou společnost? Jak úspěšní a iniciativní jsou i po delší…

icon Proč mlčí?

15.8.2013 

Manažeři si často stěžují, že jejich lidé na poradách mlčí. Očekávají kreativní nápady nebo alespoň názory na aktuální dění, ale nabývají dojmu, že jejich podřízené nic nezajímá a nejsou schopni…

Článek v rámci předplatného Ještě ho nemáte

15.8.2013 

Získali jste skvělého zaměstnance a radujete se, jak se vám jej podařilo vyrvat ze spárů konkurence. To, že s vámi podepsal smlouvu, však ještě neznamená definitivní úspěch. Změna kariéry je náročná i…

icon Kdy říci "ne"

15.8.2013 

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo jim nechce říkat ne. Existují však situace, kdy právě ne je jediná správná odpověď. Na sedm typických…

Článek v rámci předplatného icon Zásady vedoucího zákaznického servisu

15.8.2013 

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za spokojenost klientů dané společnosti napříč všemi jejími odděleními. Jeho úkol je však často ztížen tím,…

icon Máte důvěru svých podřízených?

14.8.2013 

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v řízení a motivaci svých lidí, ale nikdo včetně vás mu to neřekne. Jak to pak má ale zjistit? Jako manažer si možná myslíte, že…

icon Základní chyby měření v marketingu

14.8.2013 

Moderní marketing je o informacích, kterých je přebytek a je nutné se v nich dobře orientovat. S tím se pojí i otázka měření pokroku. Existují různé ukazatele, ale řada z nich není napojena na obrat a…

icon 5 kroků ke zdravému mozku a lepší kariéře

14.8.2013 

Poznatky současné neurovědy ukazují, že lidský mozek není odsouzen k tomu, aby s věkem oslaboval. Šedou mozkovou kůru lze regenerovat a vytvářet nové aktivní buňky během celého života. Jakmile si v…

Výstupní pohovor v osmi krocích

14.8.2013 

Výstupní pohovory nepatří mezi personalisty k nejoblíbenějším činnostem. Mnohdy mají pocit, že se jen zbytečně ptají odcházejících zaměstnanců na otázky, které jim měli pokládat jejich přímí nadřízení…

Článek v rámci předplatného Interní komunikace: Jak na propouštění?

13.8.2013 

Zahraniční odborná média se minulý týden zabývala interním prohlášením Jasona Goldberga, CEO společnosti Fab (americký internetový obchod s designovým zbožím). Přestože se firmě daří, rozhodla se…

icon Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

13.8.2013 

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení elektronické pošty, alespoň podle výkonného ředitele sociální sítě LinkedIn Jeffa Weinera. V článku s…

Výpis 88068820 z celkem 16943