Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3088 článků.

icon Opomíjené způsoby, jak motivovat podřízené k lepšímu výkonu

5.3.2018 

Celá řada manažerů si myslí, že zaměstnanci jsou v práci motivováni výhradně penězi. To ale není pravda. Pocit smysluplnosti práce, její docenění a radost z dobře odvedené práce jsou jenom některé z …

Článek v rámci předplatného icon 4 věci, díky nimž vás ostatní budou hned vnímat pozitivněji

28.2.2018 

Při jednáních existuje celá řada faktorů, které ovlivňují, jak nás ostatní vnímají. I když oblečení a celkový vzhled hrají velkou roli, jsou zde také určité způsoby, jak se můžeme chovat, které to,…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři vlastnosti těch nejlepších z nejlepších v prodeji

26.2.2018 

Špatní prodejci většinou v oboru příliš dlouho nevydrží. Většina prodejců je však průměrných, jen malá část je výborných. A pak jsou ti nejlepší z nejlepších. Takových obchodníků si firmy nesmírně…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy na hraní rolí s kolegy, které vás naučí lepší komunikaci s klienty

23.2.2018 

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak si v praxi vyzkoušet různé prodejní techniky a způsoby komunikace s klientem (když pomineme nejefektivnější způsob nacvičování, tedy „naostro“), je hrát sparingové…

icon LIGS University předala ceny osobnostem roku 2017

12.2.2018 

Mezinárodní online univerzita LIGS se studenty ve více než 40 zemích světa ocenila v již osmém ročníku LIGS AWARDS nejlepší osobnosti v oblasti vzdělávaní dospělých. Během slavnostního večera se na…

icon Úskalí digitálních strategií (1/2): O čem to vlastně všechno je?

12.2.2018 

Většina společností nyní už ví, že jejich současný obchodní model pokračování digitalizace v jejich odvětví nepřežije. Zdá se však, že strategie digitalizace mnohdy nejsou úspěšné. Důvodem může být,…

Článek v rámci předplatného icon Zásady prvních třiceti vteřin jednání

12.2.2018 

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek obchodní schůzky se do určité míry rozhoduje právě v prvních třiceti vteřinách jejího trvání. Zde jsou zásady, na co je potřeba…

Vzdělávací společnost 1. VOX slaví 25 let, loni proškolila téměř 16 tisíc lidí

8.2.2018 

Společnost 1. VOX, která patří mezi největší tuzemské hráče v oblasti školení a vzdělávacích kurzů, v loňském roce přivítala ve svých 945 otevřených kurzech rekordních 10.901 zájemců z řad zástupců…

icon Microsoft Excel: Aritmetický průměr nebo vážený průměr?

7.2.2018 

Běžně se při hodnocení dat používá při výpočtech aritmetický průměr. To znamená, že se všechny hodnoty sečtou a poté vydělí celkovým počtem hodnot. V MS Excelu je pro výpočet připravena funkce s …

Článek v rámci předplatného icon 4 základní typy uzavírání obchodů

7.2.2018 

Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace produktu k uzavření obchodu. Někdy je tento přechod jednoduchý, někdy těžší. U každého klienta navíc jednotlivé metody fungují…

icon Globální ekonomika 2018: Nadějné vyhlídky

25.1.2018 

V roce 2017 se globální ekonomice dařilo nejlépe za posledních šest let. Podobný růst by si měla udržet i v roce 2018. Zatímco v roce 2015 posílila o 2,5 %, letos by to mělo být o 3,2 %. Růst potáhnou…

icon Podmíněné výpočty v Microsoft Excel

24.1.2018 

Představte si, že máte v sešitě MS Excelu velké množství údajů, které vám postupně posílali prodejci z různých prodejních míst. Nyní potřebujete zjistit, jak si  dané prodejní místo či daný prodejce…

Naučte se motivovat lidi ve výrobě

24.1.2018 

Dne 11. ledna 2018 se v Praze uskutečnil moderovaný workshop „Jak dnes na rozvoj ve výrobních firmách“, který připravila vzdělávací a poradenská společnost FBE pro zástupce výrobních společností.…

Blended learning aneb jak propojit e-learning a skutečného lektora

22.1.2018 

V dnešní době stále více firem organizuje pro zaměstnance jazykové vzdělávání. V praxi se však často setkáváme s problémy, které trápí většinu zaměstnavatelů, jako např. že: 1. Zaměstnanci-studenti…

icon Dobrý brand se přizpůsobuje zákazníkům

17.1.2018 

Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet zákazníky, potřebujete se neustále zlepšovat a měnit. Díky digitalizaci dokážete provádět rychlá vyhodnocení a včas…

Výpis 946960 z celkem 3088