Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3066 článků.

Vzdělávací společnost 1. VOX slaví 25 let, loni proškolila téměř 16 tisíc lidí

8.2.2018 

Společnost 1. VOX, která patří mezi největší tuzemské hráče v oblasti školení a vzdělávacích kurzů, v loňském roce přivítala ve svých 945 otevřených kurzech rekordních 10.901 zájemců z řad zástupců…

icon Microsoft Excel: Aritmetický průměr nebo vážený průměr?

7.2.2018 

Běžně se při hodnocení dat používá při výpočtech aritmetický průměr. To znamená, že se všechny hodnoty sečtou a poté vydělí celkovým počtem hodnot. V MS Excelu je pro výpočet připravena funkce s …

Článek v rámci předplatného icon 4 základní typy uzavírání obchodů

7.2.2018 

Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace produktu k uzavření obchodu. Někdy je tento přechod jednoduchý, někdy těžší. U každého klienta navíc jednotlivé metody fungují…

icon Globální ekonomika 2018: Nadějné vyhlídky

25.1.2018 

V roce 2017 se globální ekonomice dařilo nejlépe za posledních šest let. Podobný růst by si měla udržet i v roce 2018. Zatímco v roce 2015 posílila o 2,5 %, letos by to mělo být o 3,2 %. Růst potáhnou…

icon Podmíněné výpočty v Microsoft Excel

24.1.2018 

Představte si, že máte v sešitě MS Excelu velké množství údajů, které vám postupně posílali prodejci z různých prodejních míst. Nyní potřebujete zjistit, jak si  dané prodejní místo či daný prodejce…

Naučte se motivovat lidi ve výrobě

24.1.2018 

Dne 11. ledna 2018 se v Praze uskutečnil moderovaný workshop „Jak dnes na rozvoj ve výrobních firmách“, který připravila vzdělávací a poradenská společnost FBE pro zástupce výrobních společností.…

Blended learning aneb jak propojit e-learning a skutečného lektora

22.1.2018 

V dnešní době stále více firem organizuje pro zaměstnance jazykové vzdělávání. V praxi se však často setkáváme s problémy, které trápí většinu zaměstnavatelů, jako např. že: 1. Zaměstnanci-studenti…

icon Dobrý brand se přizpůsobuje zákazníkům

17.1.2018 

Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet zákazníky, potřebujete se neustále zlepšovat a měnit. Díky digitalizaci dokážete provádět rychlá vyhodnocení a včas…

icon Máte jiný názor? Tak to řekněte

17.1.2018 

Většina lidí se v práci nechce pouštět do konfliktů. Mylně totiž chápe konflikt v čistě negativním smyslu jako střet, při němž se rozčílíme a chováme se k sobě neuctivě či dokonce sprostě, což není…

Jak se dostat na střední školu v USA

15.1.2018 

Dostat se na studium americké střední školy je snem mnoha teenagerů. A sny se mají plnit, takže není důvod, proč se na americkou high school nedostat.

Článek v rámci předplatného icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

12.1.2018 

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Článek v rámci předplatného icon Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

12.1.2018 

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než samotný produkt, jeho cena i jeho vlastnosti. Přitom platí, že nejde tolik o to, CO říkáte, nýbrž o to,…

Článek v rámci předplatného icon Kdo chce získat respekt druhých, musí si nejdříve vážit sám sebe

9.1.2018 

Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v určitém oboru a respektovaným odborníkem. Prorazit v obchodě znamená, že vás lidé budou uznávat. Mnoho obchodníků se proto ptá,…

icon Česká firemní auta roku 2017

9.1.2018 

V závěru roku 2017 proběhl slavnostní večer s vyhlášením výsledků 10. ročníku ALD Automotive Fleet Awards, jejichž součástí je také volba Firemního auta roku.

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

3.1.2018 

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí. V B2B i v B2C klienti často poptávají více nabídek, které nejprve hodnotí. V horším případě před…

Výpis 931945 z celkem 3066