Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kolik stojí spotřebovaná energie?

13.6.2017 

Statistický úřad Evropské unie, Eurostat, zveřejnil další zprávu o cenách energií. Průměrné ceny elektřiny pro domácnosti v Evropské unii (EU) klesly od druhé poloviny roku 2015 do druhé poloviny roku…

icon Manažeři nedávají práci smysl, pouze jej berou

9.6.2017 

Manažeři nehrají příliš velkou roli v tom, jaký smysl ve své práci vidí jejich podřízení. Špatné řízení však může tento pocit smysluplnosti snadno zničit. Studie vědeckých pracovníků z obchodních…

Známe vítěze HREA - EXCELLENCE AWARD 2016

7.6.2017 

Ve středu 24. května 2017 se udělovaly ceny za nejlepší personální projekt roku HREA - EXCELLENCE AWARDŸ 2016. Slavnostní ceremoniál probíhal ve Slovanském domě v Praze a následoval po konferenci HR…

Článek v rámci předplatného icon Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě

5.6.2017 

Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí firmu jako celek a jak věrní jí také jsou. Pokud to pro vás není dostatečný argument k rozhodnutí zapracovat na tom, abyste…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce

2.6.2017 

Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, různé obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete působit…

Článek v rámci předplatného icon 3 věci, které vás brzdí v prodeji

1.6.2017 

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli. Mnoho obchodníků nedosáhne úspěchu, protože dělají určité chyby, které jim brání v dosažení cílů. Zde…

20. ročník konference HR Know How: Férovost – cesta k prosperitě ve znamení fair play

1.6.2017 

Výroční 20. ročník konference profesní neziskové organizace People Management Forum proběhl ve velkém stylu ve středu 24. května ve Slovanském domě. Aktuální trendy v řízení firem si nenechalo ujít…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, které klienty nejvíce štvou na prodejcích

30.5.2017 

Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné vlastnosti vůbec neuvědomují. Stejné je to u obchodníků. Řada z nich vyvolává v zákaznících negativní reakce. Přitom však může jít…

Článek v rámci předplatného icon Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

29.5.2017 

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první pohled kontraproduktivně, mohou u konkrétních obchodníků v určitých případech fungovat. Jedno však…

icon Neotravujte už ostatní: Pište lepší e-maily

29.5.2017 

Jak komunikujete v e-mailu, je důležité. Někdy nebo i často totiž to, co píšete ve zprávách, může vyznít jinak, než jak jste zamýšleli. Neposílejte proto e-maily, které by mohly působit neupřímně,…

Jedinečná Nepustilova metoda nyní i v Praze

29.5.2017 

Často se nás klienti ptají, zda plánujeme pořádat kurzy Nepustilovou metodou i v Praze. Buď o naší metodě slyšeli doporučení od známých, nebo v minulosti již absolvovali některý z našich kurzů a rádi…

icon Stavebnictví trápí víc než nedostatek zaměstnanců

26.5.2017 

Zprávy věnované jednotlivým oborům z pohledu trhu práce se v posledním roce podobají v tom, že dané oblasti se daří, ale firmy těžko hledají dostatek relevantních uchazečů o práci. Stavebnictví a…

icon Kdo chce být profesně úspěšný, musí se starat sám o sebe

25.5.2017 

Zapomněli jste na sebe? Tak to není dobré. Péče o vás samotné není v žádném případě rozmazlenost nebo luxus. Je to nezbytné, pokud chcete být úspěšnými lídry.  Proto to nepřehánějte se zaměřením na…

Článek v rámci předplatného icon 5 kontraproduktivních otázek na obchodních schůzkách

22.5.2017 

Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za předpokladu, že otázky dávají smysl a nejsou kontraproduktivní. Zde je pět hloupých otázek, které byste…

icon Jak vyhrát jednání s agresivními protivníky

16.5.2017 

Snaha o dominanci, která může vést až k zastrašování či šikaně druhých, není na pracovištích neobvyklá. Způsobuje celou řadu problémů v nejrůznějších situacích, dnes se však zaměříme na vyjednávání.…

Výpis 976990 z celkem 3026