Virtuální akce jsou efektivním marketingovým nástrojem
Nová studie serveru marketingprofs.com a poskytovatele řešení pro virtuální setkávání ON24 přinesla překvapivé výsledky: 84 % &…
Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1999 článků.
Nová studie serveru marketingprofs.com a poskytovatele řešení pro virtuální setkávání ON24 přinesla překvapivé výsledky: 84 % &…
Model lidských zdrojů jako business partnera dokázal za deset let své existence zlepšit transakční i transformační služby HR, nezlepšil však v&…
Zaměstnavatelé, které investují do rozvoje tzv. high potentials (pracovníků s vysokým potenciálem), vycházejí z předpokladu, že čím v&…
Každý projekt má svá specifika, a proto je nejefektivnější nahlížet na případná rizika na základě zkušeností z minul&…
Jste pouze pozorní k detailům, nebo již vaše chování hraničí s mikromanagementem? Jak pak ale nebýt zcela mimo dění, a přitom svým chová…
Petr Janák vystudoval ekonomii na Technické univerzitě v Ostravě a MBA na Joseph M. Katz Graduate School of Business při University of Pittsburgh. V personalistice začínal jako konzultant mezinárodní…
Když firma potřebuje zaplnit neočekávanou mezeru ve vedení nebo nemá dostatek interních zdrojů pro řízení určitého projektu, může být efektivn&…
Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM) podporuje široké spektrum projektů a nevyhýbá se ani uměleckým počinům. VŠEM se tak stala spolupartnerem sta repríz představení LiStOVáNí Ekonomie dobra a…
Personalistika a finance aneb Peníze nejsou všechnoKlub personalistů ČR, o. s. si Vás dovoluje pozvat na výroční odbornou konferenci tentokrát na téma: Personalistika a finance aneb Peníze nejsou vš…
Future of HR - New Vision of HR in Value CreationHR a management Guru Dave Ulrich Live in Prague HR must give value or give notice. Dave Ulrich Role personálních manažerů se mění, stávají se business partnery a HR-lídry nové generace. Vyžaduje se…
Platící zákazník je krví společnosti. Mnoho podnikatelů si myslí, že jejich hodnota je jen rozdíl mezi tržbami a náklady. Ve skutečnosti se v&…
Když zaměstnanci nevěří svým manažerům, platí za to organizace cenu v podobě nízké angažovanosti, vysoké fluktuace a ztráty kreativity a inovace. Pt&…
Rozvíjejte zaměstnance a business společněPřátelské prostředí, zajímavé myšlenky a zkušenosti z českých i zahraničních společností – nová programová…
Dave Ulrich - průkopník myšlenky business partnerství, nejvlivnější osobnost v oblasti řízení lidských zdrojů a mormonský misionářHR must give value or give notice je jedna z mnoha provokativních myšlenek, jejichž autorem je Dave Ulrich, který již před deseti propagoval myšlenku, že se HR manažeři musí stát business partnery top…
Když prezentujete, věří vám diváci? Důvěra je při projevu klíčová. Podle Aristotela jsou 3 složky přesvědčivé řeči logika, emoce a důvěryhodnost. Pokud ji…