Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4482 článků.

Článek v rámci předplatného icon 7 pokročilých tipů, jak vyhledávat na Googlu jako profesionál

9.4.2018 

Google je zdaleka nejpoužívanějším vyhledávacím nástrojem na internetu a každý den ho použijí miliony lidí. Drtivá většina však pouze jednoduše zadá několik klíčových slov a následně se probírá…

Emoční wellness – emoční pohoda jako opora naší odolnosti, dobré nálady a zdraví

6.4.2018 

Slovo wellness znamená cestu k souladu mysli, duše a těla. Smyslem je, aby se člověk cítil dobře, což by tedy mělo plynout z celkové, tedy psychické, fyzické a sociální pohody.

icon 3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

5.4.2018 

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni. Někteří prodejci však stále nemají zcela jasno v tom, co by vlastně měli hledat v tom, co klient říká. Přitom už v rámci úvodního…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

3.4.2018 

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke konkurenci. Většinou je to kvůli tomu, že se mu něco na vašich službách nelíbí nebo dostal nabídku,…

Skvělé pracovní výkony nejsou samozřejmé

26.3.2018 

Personalisté spolu s manažery věnují hodně času zaměstnancům, kteří se při výkonu práce potýkají s různými problémy. Hledají způsoby, jak je více podpořit a motivovat. To je samozřejmě důležité,…

Vyhrajte volnou vstupenku na konferenci People Management Fora: HR v pohybu

25.3.2018 

Víte, co je to exponenciální H(R)? Nebo jak vypadá manažer 4.0? Zavádíte ve své firmě agilní řízení? Chcete se dozvědět, jak vycházet s mileniály a čelit rychlosti doby nastavováním rovnováhy? Víte…

Článek v rámci předplatného icon Pět největších překážek úspěšného networkingu

23.3.2018 

Networking je anglický výraz, který označuje rozšiřování sítě kontaktů skrze navazování styků s novými lidmi. Tímto způsobem se hledají jak noví obchodní partneři, tak klienti, a nejčastěji probíhá…

icon Dvanáct motivačních citátů, které vás „nakopnou“ ve chvílích beznaděje

15.3.2018 

Všichni máme občas špatné období a potřebujeme určitou podporu a připomenutí, proč to, co děláme, má smysl. Někteří z nás tuto podporu hledají u kolegů, jiní u příbuzných a známých, jiní u svých…

Zájem o flexibilitu pracovního prostředí mezi zaměstnanci roste

14.3.2018 

Stále více lidi se při hledání nového zaměstnání rozhoduje i podle toho, zda si mohou sami zvolit místo a režim výkonu práce. Flexibilita pracovního místa navíc podle průzkumů zvyšuje motivaci…

Článek v rámci předplatného Co budou dělat náboráři, až je nahradí roboti?

8.3.2018 

Diskuse o tom, že umělá inteligence brzy nahradí řadu profesí, nabírají na obrátkách. Mluví se i o specialistech náboru, které roboti už dnes předčí minimálně ve schopnosti prověřovat životopisy…

Kariérní stránky jsou mrtvé! Anebo ne?

6.3.2018 

Současná situace na trhu práce, kdy boj o dobré zaměstnance vypukl naplno, nás donutila hledat nové způsoby oslovování kvalitních kandidátů. Firmy začínají být aktivní na sociálních sítích, hledají…

icon Rekordně nízká nezaměstnanost zvyšuje fluktuaci zaměstnanců. Co udělat, aby ti vaši zůstali?

28.2.2018 

V České republice dlouhodobě panuje nejnižší nezaměstnanost v naší moderní historii. Při takovém stavu musejí firmy čelit zvýšené fluktuaci zaměstnanců, které může zlákat třeba štědrý náborový…

Průměrná míra motivovanosti v ČR mírně klesá

28.2.2018 

Společnost Aon, světový lídr v oblasti lidských zdrojů, vyhlásila vítěze studie Aon Best Employers Česká republika za rok 2017.

Práce na dálku není podřadná. Jakými benefity ji ohodnotit?

26.2.2018 

Stále více lidí dnes pracuje z domova či jiného místa vzdáleného od sídla či provozovny zaměstnavatele, systémy zaměstnaneckých výhod však na tyto pracovníky často nemyslí. Firmy tím vysílají signál,…

Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců: Ne zrovna pozitivní aktuální situace

14.2.2018 

Navážu na minulý článek z Management News, který pojednával o tom, jakým způsobem se firmy připravují na možný pokles globální ekonomiky.

Výpis 10511065 z celkem 4482