Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16793 článků.

Utečou vám?

26.1.2010 

Měli byste se obávat odchodu svých nejlepších lidí v důsledku oživení ekonomiky? Ne, pokud včas podniknete určité preventivní kroky. - Dejte si závazek komunikovat a jednat jasně. Nic není pro…

Řešte připomínky zaměstnanců, než si je přečtete na internetu

26.1.2010 

I ty nejrespektovanější firmy světa se dnes potýkají s tím, jak je na internetu pranýřují jejich vlastní zaměstnanci. Jak tomu předejít? - Organizujte focus groups, diskuse s vyššími manažery nebo…

icon Jak řídit mlčení

26.1.2010 

Mlčení představuje jednu z nejhorších podob zpětné vazby. Efektivní zpětná vazba totiž musí být jasná a specifická, zatímco ticho je mnohoznačné. Může znamenat cokoli. Když nevíme, proč někdo mlčí,…

Článek v rámci předplatného icon Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

26.1.2010 

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto upozorňuje na pět chyb, které nejčastěji brání obchodníkům v pochopení potřeb zákazníků. - Netlačte…

Proč se vám hlásí jen nepoužitelní uchazeči o práci?

22.1.2010 

I když to v současné ekonomické situaci může znít paradoxně, řada firem se stále potýká s problémem obsazení volných pracovních pozic. Článek radí znovu zvážit přístup k náboru a upozorňuje, proč…

icon Zapomeňte na minulý rok

22.1.2010 

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší několik tipů do nového roku 2010. - Zapomeňte na minulý rok. Rok 2009 nebyl pro většinu firem dobrý.…

icon Prezentace na poslední chvíli

21.1.2010 

Právě jste se dozvěděli, že máte dva dny na přípravu prezentace pro skupinu manažerů. Prezentace bude probíhat v konferenční místnosti a tito manažeři vám budou klást otázky ohledně nového programu,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se lépe spojit se zákazníky

21.1.2010 

Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat je předpovídat. Stejně zásadní je umět řešit negativní situace. I jeden nespokojený zákazník totiž může poškodit pověst…

icon Zájem o rekvalifikace roste

20.1.2010 

V prvních třech čtvrtletích minulého roku investovalo Ministerstvo práce a sociálních věcí více než 188 milionů korun do zajištění rekvalifikačních kurzů. Ve srovnání s rokem 2008 je to asi o 16…

icon 3 kroky proti vyhoření obchodníků

20.1.2010 

Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy firem v oblasti prodeje. Článek proto přichází se třemi doporučeními, jak pomoci obchodníkům vyhnout se nebezpečnému syndromu…

icon Všechny informace řešit nemůžete

20.1.2010 

Moderní život s sebou nese nekončící příval informací. Ať už se jedná o e-maily, vzkazy rozesílané pomocí Twitteru, instant messaging či SMS, stále více lidí si připadá jako oběť digitálního útoku.…

icon Rozhovor s Františkem Hlavou, zakladatelem společnosti KAMILA CHOCOLATES

20.1.2010 

Český král čokolády pan František Hlava v rozhovoru Zuzany Čempelové zavzpomínal na dobu, kdy s výrobou čokolády začínal. A také prozradil, jestli je český národ pivařů národem čokolády a jaké to je,…

Článek v rámci předplatného Nepropouštějte, půjčujte

19.1.2010 

Nesnižujte stavy - v hubenějších dobách je půjčete jiné organizaci, a udržte si tak jejich talent. To je cíl pilotního programu britské neziskové organizace Work Wise UK s názvem StaffShare. Jedná se…

Článek v rámci předplatného icon Manažerský box

18.1.2010 

Inspirace manažerů sportem není nic nového. Například box může být v mnohém užitečný. Článek přichází s deseti údernými doporučeními. - Buďte houževnatí a udržte si touhu zvítězit.  - Rozvíjejte…

Článek v rámci předplatného icon Jak na problémové zákazníky

18.1.2010 

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z problémových stali loajální? Článek přichází s několika doporučeními, která byste měli tlumočit svým…

Výpis 1128111295 z celkem 16793