Jak dosáhnout lepší týmové spolupráce
Týmy, které dobře spolupracují, mohou přinášet skvělé výsledky a skutečně přispět k úspěchu své organizace. Řada firem však nedokáže potenciál svých týmů plně využít. Jak tomu předejít? - Pomáhejte k…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16793 článků.
Týmy, které dobře spolupracují, mohou přinášet skvělé výsledky a skutečně přispět k úspěchu své organizace. Řada firem však nedokáže potenciál svých týmů plně využít. Jak tomu předejít? - Pomáhejte k…
Všichni lidé dnes mají málo času a přeplněnou e-mailovou schránku. Jak tedy mohou marketéři navrhovat své e-maily, aby je příjemci četli až do konce?- Přizpůsobte délku e-mailu tak, aby celá zpráva…
Chybí vašim vůdcům základní vůdcovské dovednosti? Podle nedávné studie mezinárodní organizace Center for Creative Leadership je to velmi pravděpodobné. Studie identifikovala sedm základních…
Udržení výkonnosti zaměstnanců v době oživení ekonomiky s sebou nese řadu potenciálních problémů. Článek upozorňuje na ty nejzávažnější.- Firmy mohou mít problémy s pochopením a přizpůsobením se novým…
Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku, což samo o sobě nestačí. Jaké jsou tedy ty správné otázky? - Jaký je účel vaší existence? - Kdo je…
Začněte nový rok tím, že se při vytváření marketingového plánu vyhnete pěti chybám. - Nepropadejte šílenství sociálního marketingu. Marketing prostřednictvím sociálních sítí představuje pouze další…
Udržet si talenty v době omezených rozpočtů a snižování benefitů není jednoduché. Článek proto doporučuje několik opatření. - Zjistěte, co vaše talenty motivuje. Pokládejte specifické otázky jako…
Vstupte do nového roku s předsevzetím více projevovat uznání svým lidem, kteří se potýkají s vyšším objemem práce a klesající motivací. - Připomínejte si důležitost projevování uznání. Oslabená…
V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se projevuje chamtivostí, leností, sobectvím či bezpáteřností, výrazně znesnadňuje ostatním výkon jejich práce. Článek proto…
Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání a udržení zákazníků je důležité v každé době a zvlášť v té současné. Pomoci může i snížení cen, je…
Všichni máme tendenci škatulkovat" druhé lidi. Je to pohodlné, ale nebezpečné, protože to omezuje možnosti, které by mohly vyvstat ze vzájemného vztahu. Vnímat druhé takové, jací opravdu jsou,…
Nejlepší cesta, jak nastartovat firemní iniciativy prospěšné životnímu prostředí, je umožnit zaměstnancům, aby je vedli. Sestavte zelený" tým, který budou tvořit jednotlivci se společným zájmem o…
Správně sestavený zaměstnanecký průzkum může být hodnotným a strategickým nástrojem k zjišťování toho, co si zaměstnanci skutečně myslí. Zjišťovat však nestačí. Na základě výsledků je třeba jednat -…
Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v dnešní nelehké době. Řada firem totiž tuto formu získávání zákazníků omezila, což vám dává širší prostor.…
Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…