Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16793 článků.

Proč selhává koučování?

4.1.2010 

Koučování může být velice efektivní metodou osobního rozvoje, často však není. Neefektivní koučování je proto třeba rozeznat včas. V první řadě je třeba si uvědomit, že pro dospělé lidi není snadné…

icon Networking není prodej

4.1.2010 

Přemýšleli jste někdy o tom, proč je pro někoho snadné navazovat důležité kontakty, zatímco vy stojíte v rohu, popíjíte drink a doufáte, že k vám někdo přijde sám? Pak je na čase naučit se několik…

icon PR manažeři jsou nejzdravějšími zaměstnanci Británie

4.1.2010 

PR manažeři patří mezi nejzdravější zaměstnance, i když jejich práce představuje jednu z těch, které jsou nejvíce stresující. Ukázal to nedávný výzkum britského poskytovatele zdravotních plánů…

Do nového roku bez stresu

30.12.2009 

Stres zaměstnanců připravil v letošním roce firmy o značné množství pracovních dní. Vzhledem k ekonomické situaci bude řízení stresu důležité i v roce 2010. Na co by se tedy firmy měly zaměřit? -…

10 výzev firemního školení

30.12.2009 

Subjekty poskytující i poptávající firemní školení čelí určitým překážkám. Jelikož však obě strany chtějí dosáhnout efektivního školení, které splní svůj účel, měly by se naučit lépe chápat jedna…

Článek v rámci předplatného Základy řízení HR platí bez ohledu na dobu

30.12.2009 

Základy efektivního řízení zaměstnanců se nezmění jen kvůli horší ekonomické situaci. Rok 2009 byl velice náročný, firmy, které se držely základních pravidel HR, však dokázaly uspět. Neupřednostnily…

icon 5 cest k tomu, aby váš e-mail nezůstal bez odezvy

30.12.2009 

V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.…

icon 10 strategií úspěšného leadershipu

29.12.2009 

Všichni lídři stojí před stejným dilematem - jak plnit aktuální obchodní poptávky a zároveň si uchovat pohled dopředu, kterým je třeba organizaci směřovat z hlediska budoucího úspěchu. Článek proto…

5 novoročních předsevzetí pro lepší komunikaci na pracovišti

28.12.2009 

Může být rok 2010 rokem, kdy si vaši zaměstnanci začnou užívat spolupráce s kolegy namísto toho, aby jen trpělivě snášeli spolupracovníky, které ve skutečnosti nemohou vystát? Určitě může,…

10 tipů pro úspěšnou týmovou komunikaci

28.12.2009 

Efektivní komunikace patří k základním předpokladům úspěšné týmové spolupráce. Článek přichází s deseti pravidly, jak správně komunikovat v pracovních týmech. - Vytvořte bezpečné prostředí.…

Článek v rámci předplatného icon Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

28.12.2009 

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno vyřešit pomocí webových stránek - což ušetří čas vám i zákazníkům. Článek přichází s několika tipy. -…

icon Nejčastější marketingové chyby 2009

28.12.2009 

Ti, kteří se nedokáží poučit z historie, jsou odsouzeni k tomu, aby ji opakovali. Když se ohlédneme za rokem 2009, uvidíme řadu marketingových chyb. Někdo jich udělal méně, někdo více, připomeňme si…

Jak si vybrat poskytovatele firemního školení

23.12.2009 

Poskytovatele školení nelze vybírat bez toho, abyste měli jasnou představu o cílech, kterých chcete prostřednictvím školení dosáhnout. Pak je třeba zhodnotit kvalitu nabízeného školení a schopnosti…

Zbytečné důvody odchodu dobrých zaměstnanců

23.12.2009 

Zaměstnavatelé přicházejí o dobré zaměstnance z různých důvodů. Některé nemohou ovlivnit, existuje však řada špatných a nákladných příčin odchodu talentů, kterých je třeba se vyvarovat. Jaké to jsou?…

Článek v rámci předplatného icon Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

23.12.2009 

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení talentů ukázal, že poprvé od ledna letošního roku začínají vedoucí představitelé firem věřit, že nejhorší ekonomické časy již máme…

Výpis 1132611340 z celkem 16793