Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7570 článků.

Prodávejte webináře a e-kurzy přes EduCity a Skoleni.cz, kde firmy i jednotlivci najdou největší nabídku online akcí v ČR

15.10.2020 

Nabízíte klientům své služby i v podobě webinářů, online workshopů, konferencí či jejich záznamů? Umístěte své online programy ZDARMA na největší portály s nabídkou vzdělávání v ČR – EduCity.cz,…

Článek v rámci předplatného icon 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

15.10.2020 

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už jde o střet dvou kultur nebo nedostatečné porozumění mezi týmy. Sladění cílů a účelu nakonec prospěje i rozvoji podnikání.…

Článek v rámci předplatného Týmová diverzita a 6 tipů, jak ji podpořit

15.10.2020 

Manažer náboru je často jedinou osobou zaměřenou na měkké dovednosti uchazeče – tedy základní kompetence, chování. A to je problém. Přečtěte si 6 tipů, jak podpořit větší diverzitu v týmech.

Na co si dát pozor při spolupráci s agenturou práce po novele zákona o zaměstnanosti

14.10.2020 

Agenturní zaměstnávání patří mezi nejregulovanější odvětví dnešní doby. Legislativa se často mění a na agentury je kladen stále větší tlak. Není se ale čemu divit. V roce 2014 bylo v Česku…

Článek v rámci předplatného icon Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

13.10.2020 

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí bez prostředníků. Je tomu skutečně tak?

icon Kontrolní seznam pro top management pro vedení lidí v novém normálu

13.10.2020 

Rozsah a tempo změn, které rozpoutala pandemie Covid-19, nemá v moderní historii obdoby. To, jak si společnosti vedou, závisí alespoň částečně na jejich představenstvu – nejvyšším rozhodovacím orgánu…

icon Poprvé manažerem: Víte, do čeho jdete a jak se připravit?

8.10.2020 

Zatímco ve své specializaci jste si jistí a kolegové vás berou za odborníka, s přijetím manažerské funkce se znovu stavíte na startovní čáru. To je holý fakt, za který se určitě nemusíte stydět. Být…

Jak napsat popis pracovního místa

8.10.2020 

Správný popis pracovní pozice přitahuje ty správné kandidáty. Popisy pracovních míst jsou také důležité pro to, aby pomohly zaměstnancům porozumět jejich odpovědnosti a zároveň bylo snazší ohodnotit…

icon 8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

7.10.2020 

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších rozhodnutí, která kdy uděláte. Je to rozhodnutí, které by nikdo neměl brát na lehkou váhu. Takže pokud se…

icon Efektivita virtuálních týmů závisí na důvěře

6.10.2020 

Podle nové studie Univerzity v Kalábrii je úroveň důvěry mezi všemi spolupracovníky klíčovou metrikou při hodnocení efektivity virtuálních týmů.

5 faktorů úspěšného virtuálního vzdělávání: Aby učení nebylo mučení (1/2)

6.10.2020 

Virtuální vzdělávání má svá specifika a ty s sebou nesou i určité komplikace. Jednou z největších výzev u koncepce online kurzu je skloubení kvalitního obsahu a optimální délky.  V předchozím článku…

Základem digitalizace interní komunikace je strategie personálního marketingu, která počítá s průzkumem potřeb vašich zaměstnanců i firmy celkově.

5.10.2020 

ONETEAM je komunitní portál, který využívá výhod digitalizace interní komunikace, které vzešly z požadavků zaměstnanců a potřeb firem na českém trhu. O zkušenostech s portálem se podělil Petr…

Měsíc povědomí o kybernetické bezpečnosti: New Horizons nabízí bezplatnou sérii webinářů

30.9.2020 

Již pátý rok v řadě vás společnost New Horizons zve k setkání s vynikajícími odborníky z oblasti kybernetické bezpečnosti. Vyberte si ze série 12 webinářů, které jsou zaměřeny na posílení bezpečnosti…

Chatbot z Prahy pomáhá zaměstnancům SAP po celém světě

29.9.2020 

Digitálního asistenta, který zaměstnancům SAP z celého světa pomáhá řešit personální agendu, vyvinuli experti SAP ve spolupráci s odborníky z týmu HRdirect pražského centra podnikových služeb SAP…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

29.9.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.

Výpis 11411155 z celkem 7570