Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

29.9.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.

Chatbot z Prahy pomáhá zaměstnancům SAP po celém světě

29.9.2020 

Digitálního asistenta, který zaměstnancům SAP z celého světa pomáhá řešit personální agendu, vyvinuli experti SAP ve spolupráci s odborníky z týmu HRdirect pražského centra podnikových služeb SAP…

icon Z praxe: Amazon pomáhá odstranit bariéry mezi slyšícími a neslyšícími zaměstnanci

23.9.2020 

Už tři roky patří datum 23. září Mezinárodnímu dni znakových jazyků. O vylepšování pracovních podmínek pro neslyšící a nedoslýchavé osoby se dlouhodobě snaží i společnost Amazon ve svém distribučním…

Zavádíte virtuální kurzy? Ať stojí za to, neboť čas je nad zlato!

23.9.2020 

Virtuální vzdělávání má dnes již svoje pevné místo mezi moderními metodami učení. Domnívám se, že pokud se pro školení online formou vybere vhodné téma i odpovídající virtuální platforma, může…

icon Jste nováčkem na pozici manažera? Vsaďte na Manažerskou akademii a už se nikdy neztratíte

23.9.2020 

Cítíte, že potřebujete pomoci v začátcích a osvojit si postupy a techniky manažerské práce na praktických příkladech? Máte vyhlédnutého zaměstnance pro povýšení manažerské pozice? Máte nového manažera…

icon Jak se vyrovnat s krizí díky emoční inteligenci

21.9.2020 

Studie stále častěji naznačují, že emoční inteligence může pomoci našemu lepšímu psychickému blahobytu tím, že předchází nadměrnému stresu a vyhoření. To je v současné době vítaná zpráva...

icon 5 principů adaptivního leadershipu

16.9.2020 

Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a musí rychle identifikovat potřebné akce a reakce. Reakce na krizi vyžaduje adaptivní vedení. Seznamte se s jeho principy.

Co má employee branding společného s onboardingem?

15.9.2020 

Mnoho organizací považuje silnou zaměstnavatelskou značku za prostředek k přilákání talentů. Značka zaměstnavatele se však prolíná také se zkušenostmi nastupujících zaměstnanců. A to už řada firem…

icon Mezinárodní Leadership program otevírá nové cesty manažerům v době digitální ekonomiky

14.9.2020 

Chcete být efektivním manažerem? Rádi byste se naučili něco o CRM či financích? Nejen to nabízí společnost News Horizons v rámci moderního distančního Leadership programu pro manažery a lídry.…

icon Každý manažer prochází evolucí. Ve které fázi se právě nacházíte vy?

14.9.2020 

Manažerem se člověk nerodí, ale postupně stává. Prochází vývojem, který nelze přeskočit. Je důležité si uvědomit, v jaké fázi se právě coby manažer nacházíte a kam směřujete. Každá z těchto etap…

Co zkontrolovat, když dostanete od zaměstnavatele výpověď?

10.9.2020 

Výpověď ze strany zaměstnavatele je nepříjemná záležitost. Pravděpodobně každého alespoň jednou během kariéry potká. Aby byl následující průběh co nejjednodušší, je dobré zkontrolovat, zda má výpověď…

icon Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (1/2)

10.9.2020 

Stránka společnosti na síti LinkedIn vám umožňuje zapojit zákazníky a budovat povědomí o vaší značce. Přečtěte si podrobný návod, jak ji správně nastavit a efektivně spravovat.

icon HackerFest 2020 – poznejte techniky hackerů, lépe ochráníte svůj systém

9.9.2020 

Největší tuzemská akce zaměřená na IT bezpečnost a etický hacking je za dveřmi. Letos se sice HackerFest uskuteční v on-line podobě, ale to neznamená, že by její program byl méně zajímavý. Nabídne…

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Audio  9.9.2020 

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř 25 let. Za roky praxe se setkal s různými typy zákazníků, úspěchy i neúspěchy. Své bohaté zkušenosti rád sdílí s účastníky…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing

8.9.2020 

Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým spektrem se ukazuje jako zásadní pro období „nového normálu“. Společně s masivním přechodem na digitální kanály v posledních…

Výpis 11111125 z celkem 7527