Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1977 článků.

Článek v rámci předplatného České firmy podceňují lidské zdroje

8.6.2008 

České firmy mají dobře popsané ařízené procesy zejména voblasti výroby. Chybí jim však koncepce rozvoje lidských zdrojů apodceňují otázky dlouhodobé strategie. To jsou výsledky projektu Abeceda…

icon Zkroťte úředního šimla

3.6.2008 

Malé firmy tráví dlouhé hodiny zpracováváním administrativy, což jim brání v růstu. Ve velkých firmám je naopak většinou zautomatizovaná, takže platí spíše to, že čím menší firma, tím více času tráví…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy pro prodejce

3.6.2008 

Někteří prodejci si vedou dobře, než se dostanou blízko k uzavření obchodu a pak náhle selžou. Ztráta téměř hotových transakcí se může častěji objevovat v menších firmách, které obvykle nemívají…

icon Desatero zavádění CRM s nízkým rozpočtem

26.5.2008 

Srostoucí složitostí ekonomického prostředí roste i potřeba zavádění efektivních systémů CRM. Stím však souvisí i nižší rozpočty. Článek proto přichází sdeseti radami, jak implementovat CRM efektivně…

Článek v rámci předplatného Jak se vyrovnat se smrtí kolegy

22.5.2008 

Kolegové jsou často jako rodina. Trávíme s nimi většinu denní doby, utváříme si blízká pouta, důvěru a přátelství. Není proto překvapením, že vyrovnání s úmrtím kolegy může být obtížné, zejména jste-…

icon Manažerská lekce od Ztracených

20.5.2008 

Možná vám záhadný ostrov s trosečníky po pádu letadla nepřipadá jako nejlepší místo pro učení managementu, populární americký seriál Ztraceni (Lost) však může o vůdcovství hodně naučit. Příběh se…

15 zlozvyků manažerů HR

15.5.2008 

Lidé jsou nejdůležitějším zdrojem každé organizace. Manažeři lidských zdrojů by se proto měli umět starat o jejich potřeby, řídit benefity a řešit problémy. Někdy se však nevyhnou špatným úsudkům a…

icon Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

12.5.2008 

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu. Smyslem zákaznických služeb je dosáhnout opakovaných obchodů. Důležité je, aby byl zákaznický servis…

Článek v rámci předplatného icon 10 věcí, které byste měli vědět o sociálních sítích

7.5.2008 

Srostoucí návštěvností tzv. sociálních sítí na Internetu roste také potřeba, aby je obchodníci přestali přehlížet. Společnost Gartner shrnuje včlánku deset základních věcí, které by obchodníci měli…

Nepřehlížejte pozdní příchody

27.4.2008 

Téměř čtvrtina amerických zaměstnanců, kteří přicházejí do práce pozdě, si vymýšlí výmluvy. Ukázal to výzkum serveru CareerBuilder, kterého se zúčastnilo 7 000 amerických zaměstnanců a 2 700…

Článek v rámci předplatného V čem pomůže personálně-konzultační agentura?

17.4.2008 

Oddělení lidských zdrojů patří k nejdůležitějším oddělením ve firmách. V mnohém mu může pomoci konzultační společnost zaměřená na lidské zdroje. Ta dokáže zhodnotit, jak je celé oddělení momentálně…

icon Uvažujte celým mozkem

15.4.2008 

S úspěšným byznysem se vždy spojovaly především dovednosti vycházející z levé poloviny mozku analytické myšlení a logika. I pravá hemisféra však hraje důležitou roli, se schopnostmi jako je tvořivost…

Nenechte se zlomit přepracovaností

10.4.2008 

Člověk by neměl pracovat v průměru více než 8 hodin denně. Delší pracovní čas na něj může mít podle psychologů negativní vliv.Každý z nás má dva zdroje energie. Jeden z nich běžně využíváme a druhý…

icon Řasy jako výtečný zdroj obnovitelné energie

4.4.2008 

Řasy jsou podle Glena Kertze, prezidenta a ředitele americké společnosti Valcent Product, definitivním zdrojem obnovitelné energie. Kertz, který má asi 20 patentů, je nadšený potenciálem řas jako…

Článek v rámci předplatného Největší strašák HR - nedostatek talentů

31.3.2008 

Spojeným státům chybí kvalifikované pracovní síly natolik, že hledání talentů je dnes pro manažery HR větším strašákem než rostoucí náklady na zdravotní péči. Ukázaly to výsledky výzkumu konzultační…

Výpis 14111425 z celkem 1977