Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1977 článků.

Připraveni na koučování? A co dál?

20.2.2008 

Koučování je především o změně. Jak vám tedy, jakožto vůdci, může kouč pomoci růst a měnit se? Výchozím bodem je zhodnocení úrovně vašich současných dovedností, aby kouč věděl, na co se v rozvoji…

Jak zdůvodňují průzkumy úspěch nejlepších prodejních týmů?

18.2.2008 

Podle jistého průzkumu získá firma vprůměru 22% nárůst vproduktivitě u svých prodejních profesionálů, pokud se vytvoří rovnováha mezi nejkritičtějšími potřebami a tím, co firma nabízí. Studie po…

Článek v rámci předplatného icon Začněte v malém, ale bezpečněji

13.2.2008 

Řada začínajících podnikatelů sní o tom, že brzy dostane své produkty na pulty velkých obchodních řetězců s vidinou velkých zisků. I když je to zajímavý cíl, je důležité si uvědomit, že to není úplně…

Umíte si udržet produktivitu?

11.2.2008 

57 % amerických manažerů uvádí, že nejproduktivnějším dnem v týdnu je úterý. Na druhém místě se umísilo pondělí, i když v posledních letech ztrácí body. Za nejproduktivnější je nyní označilo 12 %…

Umíte dobře naslouchat jiným?

5.2.2008 

Být dobrým posluchačem není vrozená vlastnost. Lidé potřebují tuto zručnost trénovat. Dobří posluchači poslouchají tváří. Když tedy chcete být dobrý posluchač, v první řadě se tak tvařte. Většina…

Článek v rámci předplatného Snídaně se zaměstnanci podpoří motivaci

4.2.2008 

Společné snídaně jsou mezi manažery populární. Posezení nad miskou cereálií však může být i dobrou cestou, jak podpořit motivaci zaměstnanců. Na nedávné konferenci o rozvoji podnikání v britském…

Jste obětí špatného šéfa?

29.1.2008 

Každý ve své kariéře někdy narazí na špatného šéfa. Můžete například zjistit, že je pro vašeho nadřízeného důležitější golf nebo nakupování než vaše vedení a rozvoj. Může krást vaše nápady. Může vám…

Článek v rámci předplatného HR odborníci jsou nespokojení

28.1.2008 

Odborníci na lidské zdroje jsou nejvíce nespokojenou součástí britské pracovní síly již třetí kvartál po sobě. Vyplývá to z výzkumu konzultačně-poradenské společnosti Badenoch & Clark mezi…

icon Co by měl umět Customer Service Representative?

25.1.2008 

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré služby. Nejde jen o to, aby uměl něco prodat, ale hlavně poradit. Měl by poskytovat potřebné…

icon Ovládáte umění stanovit si cíle?

24.1.2008 

Dáváte si začátkem nového roku nějaká předsevzetí? Průzkumy ukazují, že když si stanovíte rozumné cíle, je větší pravděpodobnost, že jich dosáhnete.Identifikujte zdroje, čas a prostředky potřebné k…

icon Výběr nového zaměstnance by měl být důsledný

23.1.2008 

Podnik je vždy tak úspěšný, jak úspěšní jsou jeho zaměstnanci. Ani nejlepší obchodní plán na světě by nebyl úspěšný, kdyby za ním nestál tým zaměstnanců, kteří jsou schopni ho realizovat.Každý…

Článek v rámci předplatného Česká republika vstupuje do dalšího roku s evropskými fondy

17.1.2008 

Česká republika i v roce 2007 dokázala úspěšně čerpat finanční prostředky na lidské zdroje z evropského sociálního fondu (ESF). Splnila…

Článek v rámci předplatného icon Kvalita kontaktů přebíjí kvantitu

14.1.2008 

Chcete mít rozumný počet potenciálních zákazníků ale ne více, než jich dokážete pohodlně zvládnout a chcete mít dobré procento úspěšnosti uzavření obchodů. Proměna bezvýznamného klienta na vážného…

Firemní vzdělávání v roce 2008

3.1.2008 

V následujícím roce budou mít na firemní vzdělávání zásadní vliv tři trendy.- Vzdělávací programy řízené talenty. Obchodní poptávka po integrovaných řešeních řízení talentů bude mít letos největší…

icon Multigenerační týmy nejsou dnes žádnou výjimkou

11.12.2007 

Dnešní pracovní síla je více různorodá než kdy předtím. Manažer tak musí čelit více generacím na pracovišti a navíc ještě musí multigenerační tým zvládnout.Na jednom pracovišti ksobě můžete zavolat…

Výpis 14411455 z celkem 1977