Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1999 článků.

icon Co by měl umět Customer Service Representative?

25.1.2008 

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré služby. Nejde jen o to, aby uměl něco prodat, ale hlavně poradit. Měl by poskytovat potřebné…

icon Ovládáte umění stanovit si cíle?

24.1.2008 

Dáváte si začátkem nového roku nějaká předsevzetí? Průzkumy ukazují, že když si stanovíte rozumné cíle, je větší pravděpodobnost, že jich dosáhnete.Identifikujte zdroje, čas a prostředky potřebné k…

icon Výběr nového zaměstnance by měl být důsledný

23.1.2008 

Podnik je vždy tak úspěšný, jak úspěšní jsou jeho zaměstnanci. Ani nejlepší obchodní plán na světě by nebyl úspěšný, kdyby za ním nestál tým zaměstnanců, kteří jsou schopni ho realizovat.Každý…

Článek v rámci předplatného Česká republika vstupuje do dalšího roku s evropskými fondy

17.1.2008 

Česká republika i v roce 2007 dokázala úspěšně čerpat finanční prostředky na lidské zdroje z evropského sociálního fondu (ESF). Splnila…

Článek v rámci předplatného icon Kvalita kontaktů přebíjí kvantitu

14.1.2008 

Chcete mít rozumný počet potenciálních zákazníků ale ne více, než jich dokážete pohodlně zvládnout a chcete mít dobré procento úspěšnosti uzavření obchodů. Proměna bezvýznamného klienta na vážného…

Firemní vzdělávání v roce 2008

3.1.2008 

V následujícím roce budou mít na firemní vzdělávání zásadní vliv tři trendy.- Vzdělávací programy řízené talenty. Obchodní poptávka po integrovaných řešeních řízení talentů bude mít letos největší…

icon Multigenerační týmy nejsou dnes žádnou výjimkou

11.12.2007 

Dnešní pracovní síla je více různorodá než kdy předtím. Manažer tak musí čelit více generacím na pracovišti a navíc ještě musí multigenerační tým zvládnout.Na jednom pracovišti ksobě můžete zavolat…

icon Dokonalá zákaznická zkušenost?

8.12.2007 

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník koupí dům, získá na něj roční záruku a dodavatel mu sám zavolá měsíc před jejím vypršením, že by se rád spolu s ním…

Dejte zaměstnancům pod stromeček pracoviště bez stresu

29.11.2007 

Vánoce se mohou snadno stát nejvíce stresujícím obdobím roku, i když si od nich většina lidí slibuje klid a příjemný čas strávený s rodinou. Je na zaměstnavatelích, aby zajistili svým zaměstnancům…

Článek v rámci předplatného Náborová filozofie vítězů

27.11.2007 

Firmy přijímají nové zaměstnance, vyhrávat ty nejlepší je ale něco, co si musí zasloužit. I když má řada náborářů potenciál vyhrávat, většina firem pro to stále nemá vůli. Existence strategie plánu…

icon Ve firmách bují softwarové pirátství

21.11.2007 

Většina manažerů a majitelů firem má za to, že nezodpovídají za užívání nelegálního softwaru ve svých firmách. Vyplynulo to z analýzy protipirátské organizace BSA (Business Software Alliance). Podle…

icon Desatero inovativního vůdce

14.11.2007 

- Mějte vizi změny. Nemůžete očekávat, že váš tým bude inovativní, když nezná směr, kterým se má ubírat. Inovace potřebuje záměr. Dobrý vůdce dokáže formulovat svou vizi, cíle a související výzvy. Umí…

Článek v rámci předplatného Češi mají velký zájem o evropské dotace

13.11.2007 

Úředníci potvrzují, že v České republice je značný zájem o dotace z nových operačních programů Evropské unie vypsaných pro období 2007 až 2013. V první vlně jde o zhruba 100 miliard korun určených na…

Článek v rámci předplatného Pozor na základní chyby při náboru

12.11.2007 

Je to nepříjemný pocit, když si uvědomíte, že nově přijatý zaměstnanec není takový, jak jste očekávali. Nestačí na svou práci, nedokáže motivovat ostatní apod. To je závažná chyba náboru. Článek proto…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit zákaznické e-maily

8.11.2007 

E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál. Když jej dokážete efektivně řídit, pomůže vám zvýšit spokojenost zákazníků, zdokonalit schopnosti zaměstnanců zákaznického…

Výpis 14711485 z celkem 1999