Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1977 článků.

icon Když zákazník nemá pravdu

12.7.2007 

Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy k tomu, že přehlížejí nebo omlouvají špatné chování zákazníků. Jakmile vás však tito zákazníci začnou poškozovat, měli byste…

Internete, Internete, kdo je nejlepší uchazeč?

4.7.2007 

Najali byste studentku práv, jejíž poprsí je tématem diskusí napříč Internetem? Pravděpodobně ne. Myslí si to i dvě studentky právnické fakulty při americké univerzitě Yale, které se momentálně soudí…

Mýty o násilí na pracovišti

28.6.2007 

Manažeři lidských zdrojů si často myslí, že znají příčiny násilí, ke kterému dochází na pracovištích. Ve skutečnosti však často naopak podléhají mýtům, které znesnadňují odhalení násilného chování a s…

Článek v rámci předplatného Kdo chce řídit stres, musí znát příčiny

25.6.2007 

S rostoucími požadavky na vedoucí pracovníky stoupá i hladina jejich stresu. Aby vůdcové dokázali řídit negativní dopady stresu, musejí napřed odhalit jejich individuální zdroje. Článek popisuje…

Transformace lidských zdrojů pokračuje

25.6.2007 

Polovina firem na světě je v procesu transformace funkce lidských zdrojů, přičemž se zaměřuje především na zvýšení přínosu HR ke svým obchodním výsledkům. Ukázal to celosvětový výzkum společnosti…

icon Osm parametrů úspěšného e-mailového marketingu

11.6.2007 

Základním předpokladem úspěšného e-mailového marketingu je návratnost investic. Článek shrnuje dalších osm důležitých parametrů.- Poptávka. Úspěšný e-mailový program začíná seznamem zájemců, kteří…

Lidské zdroje stále plně nezvládají strategickou roli

5.6.2007 

I když záležitosti lidských zdrojů dominují v obchodních agendách firem na celém světě, jen málo vůdců si myslí, že jejich HR týmy dokážou řešit klíčové strategické výzvy. Odhalil to nový mezinárodní…

icon Základy úspěšného obchodního partnerství

31.5.2007 

Stále více firem hledá řešení pro své potřeby mimo vlastní zdroje. Vznikají tak silná partnerství, která by podle odhadů mělo do roku 2008 uzavřít 62 procent firem na celém světě. Negativní strach z…

icon Čeho se bojí nadnárodní společnosti?

23.5.2007 

Nadnárodní společnosti čelí stále složitějším a neobvyklejším rizikům. Často jim ale chybí zdroje, aby tato rizika mohly efektivně řídit. Ukázal to výzkum Global Risk Management Survey 2007…

Mrtvá kočka a papír s medvídky

21.5.2007 

V průzkumu na serveru CareerBuilder.com se manažeři lidských zdrojů podělili o nejšílenější prohřešky, které zaznamenali v životopisech uchazečů o zaměstnání. Článek shrnuje dvanáct největších…

Článek v rámci předplatného Chcete zlepšit svoji psychickou odolnost?

7.5.2007 

V knize Developing Mental Toughness (Rozvíjíme psychickou odolnost), ISBN 978 1 905862 02 3, přinášísportovní psycholog Graham Jones a zlatý olympijský medailista Adrian Moorhouse zkušenosti z…

Článek v rámci předplatného 12 tipů pro úspěšnou spolupráci z divadelních prken

3.5.2007 

Divadlo se považuje za formu umění, která je nejvíce postavená na spolupráci. Článek popisuje dvanáct tipů, jak se právě z divadla inspirovat k lepší spolupráci na pracovišti. Vychází z knihy Roberta…

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 4. část

2.5.2007 

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové marketingové kampaně. Podobá se situaci, kdy učíte někoho jezdit na kole. Přináší dobré výsledky, když je…

icon Jak uspět při vyjednávání

2.5.2007 

Úspěšné vyjednávání si žádá důkladnou přípravu. Článek popisuje sedm oblastí, kterým je třeba věnovat největší pozornost.- Uvědomte si, kdy jste ve vyjednávací situaci. Jsou to jakékoli komunikační…

Článek v rámci předplatného Firmy zabíjejí lídry budoucnosti

30.4.2007 

Podle Tima Casserleyho ze společnostiPricewaterhouseCoopers se riskuje u 30 40 % nových talentů vyhoření, které popisuje jako velmi bolestivý a destruktivní proces po kterém člověk nikdy nebude to,…

Výpis 15011515 z celkem 1977