Umíte si dovolenou skutečně užít?
Průzkum odhalil neschopnost zaměstnanců odloučit se na dovolené od práce. Většina zaměstnanců v určité chvíli pocítí potřebu dovolené, ale když ji konečně mají, dokáží skutečně úplně mentálně i…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16685 článků.
Průzkum odhalil neschopnost zaměstnanců odloučit se na dovolené od práce. Většina zaměstnanců v určité chvíli pocítí potřebu dovolené, ale když ji konečně mají, dokáží skutečně úplně mentálně i…
Průzkum DDI ukazuje, že si zaměstnavatelé daleko více cení povyšování uvnitř svých podniků. Průzkum mezi 1500 personálními manažery z 348 společností zjistil, že v roce 2004 bylo 53 % manažerských…
Ty nejlepší společnosti v náboru pracovníků se neustále snaží zlepšovat vše, co dělají, prostřednictvím nepřetržitého učení. Jedním z nejúčinnějších výukových prostředků, které mají k dispozici, je…
Dnešní pracoviště jsou plná napětí a úzkosti. Příčinou může být trvalý tlak na výkonnost každého jednotlivce, neustálé snižování počtu zaměstnanců, stěhování firem nebo časté změny ve vedení.…
Vedoucí představitelé firem často zapomínají, že motivaci zaměstnanců si nemohou vynutit. Motivace vzniká vnitřně, ale na základě vnějších podmínek, mezi které mohou patřit vlny propouštění, rušení…
(Nejen) americký byznys stále ovládají tři základní mýty. Článek radí firmám vyhnout se jim, aby mohly ve své činnosti něco úspěšného dokázat. Prvním omylem je předpoklad, že čím více se toho dělá,…
Jen málo zaměstnanců ví, jakou hodnotu mají jejich výhody. Nabízení drahých výhod nebude efektivní ve snižování fluktuace, pokud zaměstnavatelé nebudou dostatečně komunikovat o hodnotě těchto výhod. U…
Manažeři často bývají překážkou interní pohyblivosti v organizaci. Chytré firmy navrhují spustit systémy, které povzbudí manažery, aby hráli větší roli v posunu kariéry svých podřízených, nebo alespoň…
Jak se má manažer lidských zdrojů zachovat, když k němu do kanceláře vstoupí jiný manažer s tím, že mu právě vyhrožoval jeden ze zaměstnanců? Na tuto otázku odpovídali američtí personalisté na jednom…
Z neúspěšných projektů obviňují firmy nejčastěji nesmyslné chování zákazníků, nerozhodnost manažerů a nepraktičnost používaných technologií. Problém však bude spíše v tom, že tradiční přístup nedokáže…
Nikdy nepředpokládejte, že znáte toho, koho přijímáte! Instalatér jedné kabelové společnosti se odhaloval před zákazníky v jejich domovech. Vice prezident společnosti, který dotyčného znal osobně,…
Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou ze zásadních je ta, jak co nejefektivněji přilákat nové zákazníky. Článek přináší 12 tipů, jak toho docílit s minimálními…
Mít odvahu propustit správnou osobu ve správný čas může být nejefektivnější cestou k fungujícím řešením informačních technologií ve firmách. Nic nedokáže při zavádění nových systémů, aplikací nebo…
Na pulty se dostává již šestý dotisk další znamenité knihy Michala Čakrta **Typologie osobnosti pro manažery** (podtitul: Kdo jsem já, kdo jste vy?), která poutavou formou podrobně pojednává o Myers-…
Jedna z nejdůležitějších věcí, které byste měli pochopit na šéfování, je, že vaši zaměstnanci jsou jako Velký bratr pořád vás sledují. A nic tak rychle nepodlomí vaši důvěryhodnost jako nesoulad…