Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16685 článků.

Umíte si dovolenou skutečně užít?

2.3.2005 

Průzkum odhalil neschopnost zaměstnanců odloučit se na dovolené od práce. Většina zaměstnanců v určité chvíli pocítí potřebu dovolené, ale když ji konečně mají, dokáží skutečně úplně mentálně i…

icon Rozhlížejte se uvnitř, ne venku

2.3.2005 

Průzkum DDI ukazuje, že si zaměstnavatelé daleko více cení povyšování uvnitř svých podniků. Průzkum mezi 1500 personálními manažery z 348 společností zjistil, že v roce 2004 bylo 53 % manažerských…

icon Žebříček nejlepších "náborářů"

1.3.2005 

Ty nejlepší společnosti v náboru pracovníků se neustále snaží zlepšovat vše, co dělají, prostřednictvím nepřetržitého učení. Jedním z nejúčinnějších výukových prostředků, které mají k dispozici, je…

Článek v rámci předplatného Jak z toho ven

28.2.2005 

Dnešní pracoviště jsou plná napětí a úzkosti. Příčinou může být trvalý tlak na výkonnost každého jednotlivce, neustálé snižování počtu zaměstnanců, stěhování firem nebo časté změny ve vedení.…

Článek v rámci předplatného O čem je a není motivace

28.2.2005 

Vedoucí představitelé firem často zapomínají, že motivaci zaměstnanců si nemohou vynutit. Motivace vzniká vnitřně, ale na základě vnějších podmínek, mezi které mohou patřit vlny propouštění, rušení…

icon Zakořeněné omyly byznysu

25.2.2005 

(Nejen) americký byznys stále ovládají tři základní mýty. Článek radí firmám vyhnout se jim, aby mohly ve své činnosti něco úspěšného dokázat. Prvním omylem je předpoklad, že čím více se toho dělá,…

Článek v rámci předplatného Jak si toho mám vážit, když nevím kolik to stojí?!

25.2.2005 

Jen málo zaměstnanců ví, jakou hodnotu mají jejich výhody. Nabízení drahých výhod nebude efektivní ve snižování fluktuace, pokud zaměstnavatelé nebudou dostatečně komunikovat o hodnotě těchto výhod. U…

icon Škatulata, škatulata, hýbejte se!

24.2.2005 

Manažeři často bývají překážkou interní pohyblivosti v organizaci. Chytré firmy navrhují spustit systémy, které povzbudí manažery, aby hráli větší roli v posunu kariéry svých podřízených, nebo alespoň…

Jak na výhrůžky

24.2.2005 

Jak se má manažer lidských zdrojů zachovat, když k němu do kanceláře vstoupí jiný manažer s tím, že mu právě vyhrožoval jeden ze zaměstnanců? Na tuto otázku odpovídali američtí personalisté na jednom…

icon Řízení projektů není otrokářství

23.2.2005 

Z neúspěšných projektů obviňují firmy nejčastěji nesmyslné chování zákazníků, nerozhodnost manažerů a nepraktičnost používaných technologií. Problém však bude spíše v tom, že tradiční přístup nedokáže…

Článek v rámci předplatného Co byste o svých zaměstnancích raději nevěděli...

23.2.2005 

Nikdy nepředpokládejte, že znáte toho, koho přijímáte! Instalatér jedné kabelové společnosti se odhaloval před zákazníky v jejich domovech. Vice prezident společnosti, který dotyčného znal osobně,…

Článek v rámci předplatného icon 12 cest k zákazníkům

21.2.2005 

Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou ze zásadních je ta, jak co nejefektivněji přilákat nové zákazníky. Článek přináší 12 tipů, jak toho docílit s minimálními…

icon Připravit, pozor, propustit!

21.2.2005 

Mít odvahu propustit správnou osobu ve správný čas může být nejefektivnější cestou k fungujícím řešením informačních technologií ve firmách. Nic nedokáže při zavádění nových systémů, aplikací nebo…

Článek v rámci předplatného icon Sebepoznání manažera

18.2.2005 

Na pulty se dostává již šestý dotisk další znamenité knihy Michala Čakrta **Typologie osobnosti pro manažery** (podtitul: Kdo jsem já, kdo jste vy?), která poutavou formou podrobně pojednává o Myers-…

Článek v rámci předplatného icon Šéfe, všichni vás sledují!

18.2.2005 

Jedna z nejdůležitějších věcí, které byste měli pochopit na šéfování, je, že vaši zaměstnanci jsou jako Velký bratr pořád vás sledují. A nic tak rychle nepodlomí vaši důvěryhodnost jako nesoulad…

Výpis 1476114775 z celkem 16685