Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16685 článků.

icon Motivujte online

8.2.2005 

Co děláte online? Toto je velmi jednoduchá otázka, ale téměř každý na ni odpoví jinak. Někdo čte politické a sportovní zprávy, dívá se, jak si stojí jeho akcie na trhu, nebo hledá práci, jiný tráví…

Článek v rámci předplatného To, jak k vám pasuje, je důležitější než odborné dovednosti

7.2.2005 

Říká se: Přijímejte pro postoje, trénujte pro dovednosti. Existuje dobrý důvod, proč se tím řídit. Přijímaní na základě postojů znamená, že nebudete muset vyhazovat lidi, kteří se nehodí do vaší…

icon Rozhovor s Lenkou Papadakisovou, ředitelkou vzdělávací a poradenské společnosti EXPERTIS PRAHA

7.2.2005 

Expertis realizuje systematické programy vzdělávání a rozvoje kompetencí, tématické kurzy a koncepční projekty v oblasti firemního vzdělávání, individuální vzdělávání formou otevřených kurzů a v…

icon Máte trému?

4.2.2005 

I ten nejzkušenější řečník může mít před důležitým vystoupením trému. Proto příště nepropadejte panice, až budete potřebovat promluvit ke svým zaměstnancům. Klíčem k úspěšné prezentaci je naučit se…

icon Manažerská pružnost

3.2.2005 

Každý člověk se se stresem a úskalími manažerské pozice vyrovnává po svém. Klíčem k úspěšnému výkonu této role je ale hledání způsobu, jak se od problémů odrazit zpět. Problémy je třeba řešit v klidu…

4 jednoduché kroky na náborový vrchol

3.2.2005 

Ve většině profesí ti nejlepší odborníci dělají specifické věci, které je odlišují od ostatních a udržují je na špičce výkonové křivky. Zřídkakdy je to naprostá brilantnost, vysoký titul nebo…

Dva kohouti v jednom kurníku

3.2.2005 

Mnoho personalistů se ptá, jak řešit nevyhnutelné pracovní konflikty, a hledá strategie, které by pomohly zaměstnancům spolupracovat ve větší harmonii. Pokud i vy hledáte způsoby, jak omezit věčné…

icon Investice, která se dá vypít

3.2.2005 

Kromě toho, že je *víno* vynikajícím společníkem při slavnostních i méně slavnostních příležitostech, může sloužit i jako *dobrá investice*, byť by řada milovníků tohoto nápoje označila taková slova…

icon Tak pravil skutečný vůdce

3.2.2005 

Hledáte citát o vůdcovství, který byste mohli použít ve vašem newsletteru, na prezentaci nebo na motivačních plakátech? Článek přináší ukázky citací významných světových vůdců, které mohou pomoci…

Článek v rámci předplatného icon Úskalí e-mailu jako obchodního nástroje

2.2.2005 

Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se obávají odmítnutí, kterého by se mohly dočkat například při telefonování. Dominantní postavení elektronické pošty jako…

icon Rádce pro čerstvé ředitele

2.2.2005 

Političtí pozorovatelé přidělili téměř kouzelný status prvním 100 dnům nové administrativy v Bílém domě. Sto dní má nový prezident na sestavení týmu, rozplánování programu a udání tónu několika…

Naslouchej a bude ti nasloucháno

2.2.2005 

Mnoho lidí si stále neuvědomuje rozdíl pojmy slyšet a naslouchat. Zatímco slyšení je tělesná schopnost, naslouchání je individuální dovednost, která umožňuje jednomu člověku rozumět tomu, co říkají…

icon Tak trochu blázen

2.2.2005 

*Jeff Zucker*, prezident televize NBC, hovoří v článku o hodnotách, které vnesli do byznysu agenti a právníci, proč může být prospěšné být trochu blázen a o důležitosti poděkování. Jeffu Zuckerovi…

Článek v rámci předplatného icon Není obchodník jako obchodník

1.2.2005 

Při nabízení svých služeb firmy často bojují s tím, že si je potenciální zákazníci stereotypizují jako otravné obchodníky, kterým je třeba se vyhnout. Článek proto nabízí sedm rad obchodním zástupcům…

Článek v rámci předplatného Prohrál jsem - co dál?

1.2.2005 

To, jak překonáváte překážky, hodně vypoví o vás jako o člověku i jako o zaměstnanci. Čím dále postupujete ve své kariéře, tím více služeb budete poskytovat svým šéfům kvůli přijetí nebo zamítnutí. A…

Výpis 1479114805 z celkem 16685