Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16685 článků.

Článek v rámci předplatného Obdarovat kolegy, či neobdarovat?

13.12.2004 

Před několika lety byla marketingová analytička Stacie Abram přizvána u bývalého zaměstnavatele k účasti na firemní výměně vánočních dárků. Podle pravidel měl každý koupit dárek a vytáhnout si z…

icon Neúctyhodná závislost

13.12.2004 

Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě pracující lidé sedí v kancelářích a přemýšlejí o tom, jak by si rádi vyjeli na hory. Workholici oproti tomu i na zasněžených…

icon Je těžké být velký

13.12.2004 

Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech vzhledem k velikosti firem. Ukazuje se, že čím menší firma, tím více manažerů osobně cítí uznání. Nejvíce si své přínosy…

icon Řeč těla

10.12.2004 

Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často neumí odpovědět. Ať je to v průběhu prodejní schůzky nebo při roční prezentaci vyššímu managementu, přesně vědět, co si vaše…

icon Víte, co si o vašem motivačním programu myslí zaměstnanci?

10.12.2004 

Účastníci motivačních programů jsou více spokojeni s těmi, které s nimi komunikují každý týden. Dvě třetiny pracovníků, kteří odpovídali v průzkumu Maritz, věří, že díky motivačním programům by…

Není konflikt jako konflikt

10.12.2004 

Konfliktům na pracovišti se nedá vyhnout a jen těžko jim můžeme předcházet. Pokud se však vyostří, dokáží skutečně znepříjemnit atmosféru. Dlouhodobé konflikty výrazně zhoršují produktivitu a…

Lidi se maj řídit o Vánocích

10.12.2004 

Zdá se vám, že všichni okolo se již zapojují do svátečního dění, jen vy jste na to příliš zaneprázdnění? Mnoho lidí…

icon Jsem fakt dobrej a nikdo mě nepochválí!?

10.12.2004 

Podle ankety Gallup Management Journal se dvěma ze tří pracovníků nedostalo v práci v daném roce žádného uznání. A podle průzkumu amerického ministerstva práce je právě nedostatek pocitu uznání…

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkovi nestačí

9.12.2004 

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za tímto účelem musí vyčlenit delší dobu komunikaci s klíčovými zástupci svých odběratelů. Důležité je…

S Bloody Mary vstup povolen

9.12.2004 

Doby, kdy jste si mohli k obědu dát tři martini a v zásuvce stolu jste měli láhev vodky, jsou pryč. Dokonce i typický sváteční firemní večírek vypadá spíš jako raut, než jako otevřený bar. Téma pití…

Přestaňte ukazovat na ostatní

9.12.2004 

Autorova matka s oblibou říkávala, že kdykoliv ukazujete prstem na někoho jiného, většina vašich prstů stejně vždycky ukazuje zpátky na vás. A autor s přibývajícím věkem uznával, že měla pravdu. Níže…

icon Jak vytvářet vztahy s právníky

9.12.2004 

Řada podnikatelů a osob činných v byznysu dodnes přesně neví, jak spolupracovat s právníky, respektive řídit vzájemné vztahy. Zatímco se řízením zákazníků, dodavatelů nebo zaměstnanců nemají nejmenší…

icon Webový marketing musí být především užitečný

8.12.2004 

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví marketingoví odborníci se řídí mottem Google být užiteční. Autor článku nedávno hovořil s jedním…

Článek v rámci předplatného Nepřehánějte to s testováním

7.12.2004 

Když uchazeči o práci procházejí Finish Line, počítač jim poskytne první, a někdy také poslední, pohovor. Obchody se sportovními potřebami jsou mezi rostoucím počtem podniků, které využívají nový druh…

Článek v rámci předplatného icon Co je Idea Management?

6.12.2004 

Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních nápadů, které přinášejí firmám určité hodnoty. Je to proces podobný řešení problémů řízený sofistikovanými softwarovými…

Výpis 1488114895 z celkem 16685