Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 2880 článků.

icon Jak překonat osobní krizi, vyjít z ní ještě silnější a vrátit se co nejdříve zpět k práci

4.4.2023 

Každý z nás si bohužel občas projde krizí. Na menší či větší problémy naráží všichni lidé. A manažeři nejsou žádnou výjimkou. Osobní krize, ať už například smrt někoho blízkého, rodinné problémy,…

icon Celní prohlášení a jeho vliv na uplatňování DPH při vývozu/dovozu zboží

3.4.2023 

Odborný článek bývalého ředitele celního úřadu a zkušeného lektora Marka Reinohy popisuje vliv celního prohlášení na uplatňování DPH při vývozu a dovozu zboží. V souvislostech se dozvíte, jaké…

Tréninková akademie Porsche Česká republika hostila regionální kolo celostátní soutěže Autoopravář Junior 2023

30.3.2023 

Společnost Porsche Česká republika, největší importér nových osobních a užitkových vozidel do České republiky, hostila ve své nově vybudované Tréninkové akademii regionální kolo celostátní soutěže…

Společnost People Management Forum vyhlašuje již 19. ročník soutěže o nejlepší HR projekt roku – HREA 2023

28.3.2023 

Soutěž HR Excellence Awards 2023 je pro všechny HRisty, kteří chtějí ukázat, co řešili či řeší v posledních 12 měsících ve svých firmách. A věřte, není malých projektů, to, co se vám zdá být…

Článek v rámci předplatného icon Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?

23.3.2023 

Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své nepříjemné vlastnosti neuvědomují. Stejné je to u obchodníků. Řada z nich vyvolává v zákaznících negativní reakce. Přitom však může…

icon Veletrh a konference Reshoper poradí e-shopům, jak růst díky efektivitě

23.3.2023 

Ve středu 17. května pořádá Shoptet již pátý ročník veletrhu Reshoper v prostorách PVA Expo v pražských Letňanech. Letošní téma zní „Jak s e-shopem růst, i když stagnuje“. Součástí programu je…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?

21.3.2023 

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je jiný, a někdy u některých z nich nefungují postupy, které jinak paušálně fungují u ostatních.…

Článek v rámci předplatného icon Francie přivítala, že revize evropského trhu s energiemi zahrnuje i jadernou energii

21.3.2023 

Po měsících váhání a jednání Evropská komise konečně 14. března zveřejnila svůj návrh na reformu evropského trhu s elektřinou. Návrh komise přivítala francouzská ministryně energetiky. Reforma Francii…

Článek v rámci předplatného icon Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit?

16.3.2023 

Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete…

Lukáš Vallo, EDU Trainings: Návrat do lavic se nekoná

Audio  16.3.2023  Rozhovor s Lukášem Vallo, zakladatelem a CEO společnosti EDU Trainings

Lukáš Vallo je zakladatelem a CEO IT vzdělávací společnosti EDU Trainings a zároveň také odborníkem v této oblasti. O tom, jaká cesta vedla k založení společnosti, jaká je budoucnost a trendy online…

icon Kreativní programování, mluvící weby a rozhraní z budoucnosti. Konference WebExpo startuje ve středu 19. dubna

14.3.2023 

Patnáctý ročník WebExpo přiváží přední světové vývojáře, kteří s účastníky konference nasdílí své know-how. Na třídenní akci míří do Prahy 96 přednášejících a mentorů, kteří předají zkušenosti ze své…

V březnu proběhne pro HR specialisty nové kolo certifikačních kurzů od Recruitment Academy s garancí VŠE

14.3.2023 

Recruitment Academy oznamuje termíny jarního kola svých komplexních certifikačních školení pro recruitery (RACS+R) a sourcery (RACS). Kurzy začínají 27. března za cenu už od 9 900 Kč + DPH. Účastníci…

Zdenka Vostrovská VOX: Neustále inovujeme, přesto stojíme na pevných pilířích

10.3.2023  Rozhovor se Zdenkou Vostrovskou, zakladatelkou vzdělávací společnosti 1. VOX

Zdenka Vostrovská se k podnikání dostala vlastně náhodou, nebyla totiž spokojena s nabídkou kurzů a školení. Proto si založila vlastní společnost a dokázala vybudovat špičku na trhu vzdělávání…

Článek v rámci předplatného icon Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům

7.3.2023 

Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře, ale nakonec z obchodu stejně sejde? Že klient se tváří celou dobu pozitivně, ale nakonec se ukáže, že zájem nemá? Možná se…

Zavádíte změny - zvolte přístup podle motivátorů svých lidí

7.3.2023 

Motivace patří mezi důležité složky výkonu a hraje klíčovou roli v tom, jak lidé přijímají změny. Jak to spolu souvisí a 3 možné komunikační strategie při zavádění změny, si popíšeme v tomto článku.

Výpis 151165 z celkem 2880