Jeden kanál je málo
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4935 článků.
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…
Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…
Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…
Úspěšné řízení mobilních zaměstnanců si žádá více než pochopení technických aspektů mobility a funkcí konkrétních přístrojů. Vedoucí pracovníci by měli věnovat více pozornosti řízení lidského kapitálu…
Dobré vůdcovství se těžko definuje a těžko měří. Otázkou tedy zůstává, jak někdo může považovat své vůdcovské schopnosti za efektivní. Vůdcovství je zjednodušeně řečeno schopnost přimět ostatní k…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování. Nedostatečná péče o web může často jeho účinnost oslabit a investici znehodnotit. O hotový web je třeba se starat. Jakých…
Podnikatelé nedosáhnou úspěchu sami, musí inspirovat ostatní, pomáhat jim shromažďovat správné zdroje a získávat potřebné kontakty pro dosažení jejich cílů. Lidé rádi pracují pro někoho, koho…
Podle průzkumu více než jeden pracovník ze tří kupuje zboží prostřednictvím internetu v pracovní době na firemním počítači. Ještě více pracovníků si vybírá a rezervuje dovolenou, provádí bankovní…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou však velice náročné z hlediska časového. Článek proto přináší šest rad pro rychlejší vytvoření…
Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají…
Řada firem se potýká s problémem ztráty důvěry. Klade si otázku, jak získat zpět důvěru svých zaměstnanců po několika letech propouštění nebo okolí, poté co se na něm negativně odrazila dosavadní…
Je zcela v pořádku nechat vaše zaměstnance v práci hrát hry. Není však řeč o tom, aby v práci celé hodiny hráli solitaire. Hry mají své místo a přináší významné výhody v oživení nudných firemních…
Manažeři se často shodují, že propouštění zaměstnanců je jejich nejhorší povinností. V některých případech je však propuštění pro konkrétního zaměstnance nejlepší službou, kterou mu zaměstnavatel může…
Často se diskutuje o produktivitě firemních porad. Aby pro vás nebyly jen ztrátou času, přináší článek návod, na co se zeptat, než na poradu půjdete.- Jaká je agenda? Porada bez agendy je jako cesta…