Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4938 článků.

Osm chyb při přijímání zaměstnaců

14.4.2005 

Špatné rozhodnutí o přijetí nového zaměstnance může firmu stát mnoho, ať už půjde o čas, peníze, školicí zdroje nebo psychickou energii. Článek proto uvádí nejdůležitější náborové chyby. Jen správně…

Článek v rámci předplatného 33 mýtů o zaměstnancích

12.4.2005 

Autoři americké knihy The Enthusiastic Employee odhalili 33 mylných představ o zaměstnávání a zaměstnancích. Mezi nejčastější omyly zaměstnavatelů patří například předpoklady, že většinu zaměstnanců…

E-learningem k větší konkurenceschopnosti

8.4.2005 

Nízké náklady na elektronické vzdělávání pomáhají odstraňovat překážky na cestě ke konkurenčním výhodám. E-learning navíc umožňuje zdokonalování znalostí a dovedností stejně dobře u vysokých manažerů…

Jak řídit virtuální tým

8.4.2005 

I ti nejzkušenější manažeři mohou mít problémy s řízením virtuálních týmů. U týmů složených ze zaměstnanců pracujících mimo firmu totiž brzy zjišťují, že osvědčené postupy nefungují. Často mají pocit,…

icon Kudy vede cesta nahoru

7.4.2005 

Aktuální studie Harvard Business School porovnala vedoucí pracovníky firem z prestižního seznamu Fortune 100 z roku 1980 s jejich protějšky z roku 2001, přičemž odhalila změny v tom, jak mladí lidé…

Článek v rámci předplatného Konkurence vrací úder

6.4.2005 

Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…

icon Něco na tom jménu je

5.4.2005 

Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda jejich byznys bude životaschopný, kde si pronajmout firemní prostory, koho přijmout, kde získat půjčku…

Článek v rámci předplatného icon Současný zákazník, nejlepší zákazník

4.4.2005 

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných zákazníků, o níž by komunikovala se…

Koučování podřízených

4.4.2005 

Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…

icon Lidské zdroje nestačí

30.3.2005 

Americká společnost The Leader's Edge, která usiluje o podporu žen na vedoucích postech, upořádala telefonický výzkum mezi ženami, které se dobrovolně rozhodly opustit posty vysokých manažerek.…

icon Nechce se jim na školení? Dejte jim hračku!

29.3.2005 

Pokud firemní školení ve vaší společnosti produkuje hromadu reptání a jen málo účastníků, možná nastal čas přehodnotit vaši strategii. V nedávném průzkumu uvedlo 44 % respondentů, že jejich obchodníci…

Článek v rámci předplatného icon Nejen angličtina světem vládne

24.3.2005 

Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24 časových pásmech. Tito lidé užívají stovky různých měn k obchodování, které uskutečňují v nejrůznějších jazycích a nářečích.…

icon Jak jsou na tom vaše propagační materiály?

22.3.2005 

Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních zákazníků natolik, aby byli ochotni zajímat se o konkrétní produkty či služby. Měly by přesvědčit k nákupu nebo alespoň zvednutí…

icon Bezdrát neznamená bezpečí

17.3.2005 

Rychlý rozvoj bezdrátových sítí vystavuje firmy řadě bezpečnostních rizik, mezi které patří i často opomíjená možnost napadení hackery ulice nebo sousední budovy. Na bezpečnost těchto sítí ve…

icon Neschopný manažer je příliš velký luxus

17.3.2005 

Zaměstnanci často usilují o povýšení tak moc, že postupují na firemním žebříčku až do místa, kde zjistí, že již na příslušnou práci nestačí. Na vysokých manažerských postech jsou pak nešťastní a…

Výpis 42764290 z celkem 4938