Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4936 článků.

icon Než půjdete na poradu

27.4.2005 

Často se diskutuje o produktivitě firemních porad. Aby pro vás nebyly jen ztrátou času, přináší článek návod, na co se zeptat, než na poradu půjdete.- Jaká je agenda? Porada bez agendy je jako cesta…

Jak zlepšit firemní komunikaci

26.4.2005 

Správná komunikace se zaměstnanci je nedílnou součástí produktivních pracovišť. Článek proto přináší rady od amerických odborníků na řízení lidských zdrojů.- Podpořte funkci firemní komunikace vývojem…

icon Znáte svůj byznys?

25.4.2005 

Problémem řady firem zůstává skutečnost, že jejich vůdcové nevidí příslušný byznys v jeho skutečné podobě jako tok aktivit, které překračují tradiční hranice oddělení tím, že poskytují zákazníkům…

icon Firemní konference v novém kabátě

25.4.2005 

Moderní firemní konference spočívají v integraci nástrojů webových, hlasových a videokonferencí pro interní užití s možností zapojení zákazníků, partnerů a dodavatelů. Vedle telefonu a elektronické…

icon Jak na chytřejší správu dokumentů

25.4.2005 

Vůdcové nucení ke snižování nákladů a současnému zvyšování produktivity zaměstnanců považují správu dokumentů za jednu z možných cest k úspěšnému rozvoji svých firem. Drží se předpokladu, že musí…

Článek v rámci předplatného icon Volání k odpovědnosti

22.4.2005 

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již není možné ignorovat, protože vede k celkově odpovědnějšímu přístupu firem k obchodování. Až doposud…

icon Zaangažujte zaměstnance v devíti krocích

22.4.2005 

Dávají vaši zaměstnanci vaší firmě všechno? Věří, že to, co pro firmu dělají, je důležité? Cítí se oceňováni? Jestliže odpovídáte ne, je to vážný problém. Vlastníci firem, kteří se nestarají o své…

Článek v rámci předplatného icon Dělej to, co říkáš

21.4.2005 

Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí…

Článek v rámci předplatného Pro nováčka petržel, aby dlouho vydržel

19.4.2005 

Firmy si stále stěžují, že ve většině oborů je nedostatek opravdu kvalitních zaměstnanců. Uchazečům prý hlavně chybí obecnější osobnostní předpoklady jako jsou loajalita k firmě, produktivita práce,…

Sedm kroků k inteligentní organizaci

18.4.2005 

Politicky inteligentní vůdce ví, že lidé mohou příliš politikařit a ztrácet tak integritu s firemní kulturou nebo se chovat nedostatečně politicky a přicházet tím o organizační vliv. Článek uvádí sedm…

Hlavně nenápadně

18.4.2005 

Britští zaměstnanci vedou světový žebříček kancelářského ulejvání. Dokáží úspěšně využívat moderní kancelářské technologie k tomu, aby se mohli věnovat něčemu jinému než práci a přitom stále vypadat…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství odvážného vůdcovství

15.4.2005 

Odvážný vůdce považuje každou situaci nebo okolnost – ať již se jedná o úspěch nebo prohru, otevřené dveře nebo překážku – jednoduše za př&…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

14.4.2005 

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů zákaznických středisek. Nové pracovní síly se sejdou ve velké učebně, kde každý usedne k počítači a je školen ve stejné chvíli, stejným…

Osm chyb při přijímání zaměstnaců

14.4.2005 

Špatné rozhodnutí o přijetí nového zaměstnance může firmu stát mnoho, ať už půjde o čas, peníze, školicí zdroje nebo psychickou energii. Článek proto uvádí nejdůležitější náborové chyby. Jen správně…

Článek v rámci předplatného 33 mýtů o zaměstnancích

12.4.2005 

Autoři americké knihy The Enthusiastic Employee odhalili 33 mylných představ o zaměstnávání a zaměstnancích. Mezi nejčastější omyly zaměstnavatelů patří například předpoklady, že většinu zaměstnanců…

Výpis 42614275 z celkem 4936