Diferenciace v řízení lidských zdrojů
I ti nejlepší manažeři často zapomínají na propojení strategie řízení lidských zdrojů s celkovou firemní strategií. Tyto dvě složky je však vždy třeba skloubit co nejlépe. Firmy však v této…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4938 článků.
I ti nejlepší manažeři často zapomínají na propojení strategie řízení lidských zdrojů s celkovou firemní strategií. Tyto dvě složky je však vždy třeba skloubit co nejlépe. Firmy však v této…
I přes každoročně vysoké náklady do prostředků informačních technologií většina malých a středních firem stále nechápe investice do IT jako strategické. Odborníci o to důrazněji upozorňují, že je to…
Ztráta zaměstnance stojí zaměstnavatele přinejmenším dvojnásobek jeho roční mzdy. Firmy s vysokou fluktuací zaměstnanců proto přicházejí o mnoho, včetně důležitých zákazníků. Získávání a uchovávání…
Mnozí zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že rovnováha mezi osobním a pracovním životem má výrazný vliv na výkonnost, přijímání i retenci zaměstnanců. Snaží se hodnotit jednotlivé stresory a…
Peněžní odměny zůstávají nejdůležitějším prostředkem ohodnocení zaměstnanců po skončení složitých projektů. Shodla se na tom téměř polovina z 1 400 finančních ředitelů, kterých se dotazovala americká…
Jak se má manažer lidských zdrojů zachovat, když k němu do kanceláře vstoupí jiný manažer s tím, že mu právě vyhrožoval jeden ze zaměstnanců? Na tuto otázku odpovídali američtí personalisté na jednom…
Statistiky uvádějí, že jen v USA dojde denně ke dvěma tisícům případů pracovního úrazu očí. Většina úrazů by se přitom nemusela stát, kdyby zaměstnanci používali ochranné pomůcky. Zaměstnavatelé,…
I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…
Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od záhlaví dopisů po webové stránky, sahá k vašim zákazníkům, potenciálním zákazníkům, dodavatelům a médiím. Jinými slovy, logo…
Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však může od konkurence odlišit váš nejhodnotnější zdroj, kterým jsou zaměstnanci. V souvislosti se…
Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně…
Elektronická pošta rychle přebírá místo nejpreferovanějšího obchodního nástroje. I když si většina manažerů myslí, že by firmy byly produktivnější, kdyby jejich zástupci komunikovali osobně, sami ve…
Obchodní rubriky světových novin jsou plné příběhů o manažerech, kteří dospěli až k sebedestrukci, přestože byli hvězdami na pomyslném nebi byznysu. Tito lidé mají úspěšnou kariéru, nedokáží se však…
Manažer v zásadě dohlíží na to, zda se výrobky a služby vytvářejí správně a jsou také správně dodávány zákazníkům, aby z toho firma měla patřičný zisk. Jestliže chce ale ve své firmě působit jako…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních výstavách, vzdělávacích akcích nebo prezentacích. - Opatřete vaše stanoviště výrazným vizuálním…