4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě. Se svými produkty a hodnotou svého brandu předběhl Apple i Google, Microsoft či Coca-Colu. Apple a jeho distribuční síť (v…
Pro hledaný výraz "Propou" bylo nalezeno 320 článků.
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě. Se svými produkty a hodnotou svého brandu předběhl Apple i Google, Microsoft či Coca-Colu. Apple a jeho distribuční síť (v…
Lidské zdroje jsou dnes kritizovány pro tři hlavní nedostatky: přílišnou teoretičnost, nedostatek oddanosti při zavádění strategií a nedostatečnou přesvědčivost při jednání s nejvyšší vedením firem.…
HR je dnes stále více a více závislé na datech. Důkazy pro to lze nalézt na více než milionu blogů zabývajících se tímto tématem anebo jen při brouzdání na Twitteru při hledání hashtagů #HRAnalytics …
Neefektivní nábor se může projevit jako velmi nákladný a to z více úhlů pohledu. Proto se vyplácí čas od času přezkoumat postupy a najít možné efektivnější způsoby - zejména tehdy, pokud to může…
Hlavní výhodou firem, které sdružují více podniků, jsou vytvořená vnitřní propojení. Bez nich by nebyl rozdíl mezi rozhodováním top manažera takové firmy a mezi rozhodováním manažera podílového fondu.…
Ikona v oblasti organizační psychologie nebo též duchovní otec profesní psychodiagnostiky. Tak je nazýván Robert Hogan, prezident a zakladatel společnosti Hogan Assessment Systems, který pomáhá…
Oddělení HR mají k dispozici velké množství dat o zaměstnancích, většinou je však neumějí využít ve prospěch firmy. Průzkumy opakovaně ukazují, že většina manažerů není spokojena s daty, která…
Růst zaměstnanosti v České republice pokračuje. Zároveň však začíná postupně narážet na své limity, především na nedostatek volné pracovní síly. 1. čtvrtletí letošního roku ukázalo, že firmy jsou…
Obchodní schůzka, při které prezentujete váš produkt potenciálnímu klientovi, má veskrze pouze dvě možná vyústění. Buď obchod uzavřete, nebo ne. Server SellingPower ve svém nedávném článku prodejním…
Jména bez tváří jsou kolem nás až příliš častá. Ve velkých společnostech si šéfové nikdy nezapamatují jména ani obličeje lidí, kteří pro ně pracují. Je to těžké. A tak je jen a jen přirozené, že si…
Kariéra obchodníka není nikdy pouze strmým vzestupem vzhůru. Každý prodejce čas od času během své kariéry nutně narazí na to, čemu se v angličtině (převzato z francouzštiny) říká plateau, tedy období,…
Pokud si dokážete získat pověst skvělého personalisty, nebude už záležet na tom, na jakou školu jste chodili, jaká certifikace vám chybí nebo že máte jen málo zkušeností. Lidé si vás budou pamatovat,…
Rozjeli jste podnikání a vaše firma roste. Je třeba přibírat další lidi, kteří budou vytvářet a prodávat vaše produkty. Musíte však vybrat správně, což není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.…
Často se při svých seminářích setkávám s lidmi, kteří pod pojmem finanční gramotnost vidí jen finanční produkty a služby, nebo úroky a půjčky. Finanční vzdělání je tady však už od dob počátků lidstva.…
Zástupci nových a začínajících firem se často obávají aktivního prodeje, protože jim připadá, že nemají nic pořádného v ruce. Pravdou ovšem je, že bez prodeje to skutečně nejde. A to, že firma teprve…