Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Report" bylo nalezeno 373 článků.

Článek v rámci předplatného Dobrá jazyková škola není jen zprostředkovatelem lektorů

5.2.2010  Rozhovor s Davidem Dvorským, ředitelem jazykové školy Glossa

David Dvorský je vzděláním doktor medicíny. Mezi kolegy majiteli jazykových škol v tom ale nejsem až tak výjimečný, občas se mezi námi vyskytují dost nečekané profese," říká. V devadesátých letech,…

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Kateřinou Křížkovou, jednatelkou jazykové školy Languages At Work

28.1.2010 

Čechoameričanka Kateřina Křížková vystudovala sociální psychologii a němčinu na University George Mason ve Virgiinii. Do Prahy přijela v červnu 1992 a po šesti měsících zde položila základy škole…

icon Spam ničí životní prostředí

20.4.2009 

Podle studie antivirové firmy McAfee a konzultační společnosti voblasti energie a životního prostředí ICF International snázvem Carbon Footprint of E-mail Spam Report se na světě ročně pošle až 62…

USA: Nejlepší povolání je dnes matematik, nejhorší dřevorubec

29.1.2009 

Americký portál CareerCast.com sestavil žebříček nejlepších a nejhorších povolání pro letošní rok. Studie s názvem 2009 Jobs Rated Report posoudila celou řadu faktorů, včetně pracovního prostředí,…

Článek v rámci předplatného Češi patří k největším absentérům v Evropě

13.1.2009 

Konzultační společnost Mercer provedla výzkum mezi 800 firmami ve 24 evropských státech, který se zaměřil na absence zaměstnanců. Pan-European Health and Benefits Report ukazuje, že průměrný Evropan…

Manažeři nemají čas na lidi

14.11.2008 

Strávíte roky tvrdou prací na tom, abyste si zasloužili povýšení do středního managementu. Stojí to ale za to? Nedávný výzkum totiž odhalil, že více než třetinu dne se budete věnovat papírování a…

Pracovní podmínky ovlivňují zdraví

6.10.2008 

Pracovní smlouvy na dobu určitou, vedlejší pracovní poměry, nízké mzdy a chybějící benefity mohou mít negativní vliv na zdraví zaměstnanců. Upozornil na to Carles Muntaner zamerického Centra pro…

Článek v rámci předplatného icon Globální trh médií a zábavy čeká masivní růst

20.7.2008 

Globální trh médií a zábavy dosáhne do roku 2024 5,7 bilionu dolarů. Vyplývá to alespoň ze zprávy snázvem Future of Media Report 2008, kterou zpracovali mediální futuristé zorganizace Future…

Článek v rámci předplatného icon Globální výzkum zákaznických středisek

15.7.2008 

Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky. Přesto však mnohá stále bojují sposkytováním služeb na úrovni, kterou zákazníci očekávají. Výzkum snázvem Global Service…

Článek v rámci předplatného 14 zaručených možností, jak poškodit firmu

22.4.2008 

V čem dělají manažeři nejčastěji chyby, které škodí firmám?- Řídí se výlučně heslem náš zákazník náš pán a plní všechny požadavky zákazníků. Slepé kopírování toho, co zákazník říká, vede ke ztrátě…

icon Digitální rodiče vedou nad bezdětnými

10.4.2008 

Evropská asociace interaktivní reklamy (EIAA) potvrdila ve svém výzkumu s názvem Digital Families Report, že dospělí, kteří mají děti, používají Internet více než ti bezdětní. 73 procent rodičů…

Jak měřit výkon náboráře?

28.3.2008 

Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní způsoby měření výkonu. Znějakého důvodu však nebývá úspěch náborářů měřen stejným způsobem. Možná, že je to tím, že je tato…

icon Počítač bez myši a klávesnice?

22.7.2007 

Klávesnice, myš a další vstupní zařízení budou brzy stejně zastaralá jako psací stroj. Znáte film Minority report, kde herec Tom Cruise předchází zločinu? V tomto filmu používá počítač s velkou…

Článek v rámci předplatného icon Globální zpráva o zákaznických střediscích

8.6.2007 

Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o celosvětovém stavu řízení a personálního obsazení zákaznických středisek s názvem Global Call Center Report: International…

Článek v rámci předplatného icon Jsou call centra jen nákladovými středisky?

7.3.2007 

Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová střediska. Vyplývá to ze zprávy Global Contact Centre Benchmarking Report 2007 společnosti Dimension Data . Tento stav převládá…

Výpis 346360 z celkem 373