Kdy si najmout životního kouče? Včera bylo pozdě
Chcete v životě něčeho dosáhnout nebo něco změnit. Sami jsem to několikrát zkusili, ale nepodařilo se. Možná ani sami přesně nevíte, co se svým životem. To jsou typické příklady situací, kdy vám může…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Chcete v životě něčeho dosáhnout nebo něco změnit. Sami jsem to několikrát zkusili, ale nepodařilo se. Možná ani sami přesně nevíte, co se svým životem. To jsou typické příklady situací, kdy vám může…
České ekonomice se loni dařilo nejlépe za posledních osm let. Hrubý domácí produkt vzrostl o 4,3 %. Ve srovnání s Evropskou unií (+1,8 %) stoupl výkon české ekonomiky více než dvojnásobným tempem, v …
Strach z nesouhlasu s někým, kdo má vyšší pravomoci než my, je přirozený. Lidské tělo je zkrátka naprogramováno tak, že se snažíme vyhýbat situacím, které by nám mohly ublížit. To však neznamená, že…
Přemýšleli jste někdy nad tím, proč máme dvě uši a jen jedna ústa? Možná nám tím příroda chtěla naznačit, že zdravá komunikace je spíše věcí naslouchání než mluvení. Problém je v tom, že to stále…
Nastupující 4. průmyslová revoluce spolu s dalšími socioekonomickými a demografickými změnami bude mít zásadní vliv na vývoj trhu práce po celém světě. Do roku 2020 má v důsledku digitalizace a…
Kancelářské prostředí je plné klišé slovních i manažerských. Fráze, které měly původně motivovat, zaznívají tak často, že se staly dokladem absurdity chování neschopných šéfů. Zajímavý článek na toto…
Stačí se rozhlédnout kolem sebe, když jdete po ulici nebo cestujete hromadnou dopravou, a většina lidí má v ruce chytrý mobilní telefon. Vyměňují si zprávy s přáteli nebo hledají něco na internetu.…
Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma měla fungovat, místo aby odrážela zkušenosti, které zaměstnanci ve firmě skutečně zažívají. Chování zkrátka vždy předčí slova.…
Máte problémy s neustálým odkládáním plnění svých úkolů na později? Přestaňte zkoumat, proč tomu tak je, a zaměřte se na konkrétní řešení tohoto problému. Zkuste si například udělat více přestávek. I…
Často slýcháme, že zaměstnanci odcházejí z firem hlavně kvůli špatným šéfům. Není to však tak úplně pravda. Ve skutečnosti odchází přibližně stejný počet zaměstnanců i od dobrých šéfů. V zajímavé…
V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si, Ja, Oui, Hai, and Da. Profesorka mezinárodní obchodní školy INSEAD Erin Meyerová v něm popisuje…
V poslední letech roste popularita online vzdělávacích kurzů označovaných zkratkou MOOC (massive open online courses). Odborné kruhy dokonce o nich hovoří jako o budoucnosti vzdělávání dospělých. Lze…
Významné změny v oblasti digitálních technologií, rychlosti inovací a demografické struktuře pracovní síly vedou firmy k potřebě měnit své organizační struktury, obchodní a manažerské modely směrem ke…
Jedno ze základních pravidel asertivity říká, že pokud s něčím nesouhlasíme nebo něco nechceme, máme právo říci ne bez jakéhokoliv pocitu viny. Vina je oprávněná, když svým jednáním někomu ublížíme.…
Jak předejít nacvičeným odpovědím uchazečů o práciV současné době již uchazeče o práci nemůže překvapit téměř žádná otázka, která zazní na pracovním pohovoru. Stačí, aby se předem podíval na internet a najde nejen informace o tom, na co se ptají…