Facebook: Angažovanost je otázkou hrdosti

Vytisknout

Angažovanost zaměstnanců je v poslední době jedním z nejčastěji skloňovaných témat v HR. Firmy totiž začínají chápat, že nestačí, aby jejich lidé byli pouze spokojení.

Pokud mají zaměstnanci podávat lepší výkony a generovat firmě větší zisk, musejí své práci věnovat maximální pozornost a úsilí. A právě o tom je angažovanost. Co konkrétně to ale znamená v praxi?

Tuto otázku si již nějakou dobu kladla společnost Facebook. Rozhodla se proto zpracovat interní průzkum, který se však ukázal být poměrně náročným. Jak probíhal a co nakonec zjistil?




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace