Lidé s odlišnými názory si často libují ve svých neshodách. Nehledají řešení, protože neshody jim…
Sestavování a udržování dobrých týmů patří mezi nejobtížnější manažerské úkoly. Článek radí, jak…
Vekonomické recesi se může stát, že úsporné kroky firem - byť neúmyslně - povedou kodchodu…
Výsledky aktuálního výzkumu serveru CareerBuilder, kterého se zúčastnily 4 tisíce Američanů,…
Výsledky, oddanost, pracovní procesy, komunikace a důvěra - to jsou charakteristické rysy vysoké…
Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci…
Nejmladší generace zaměstnanců, která neúprosně zaplňuje pracoviště, přináší svým kolegům a…
Delegování je jedním znejlepších způsobů, jak pomoci zaměstnancům kúspěchu. Pomáhá budovat jejich…
Spokračující ekonomickou krizí mají zaměstnanci tendenci pracovat a ukazovat své schopnosti…