Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Uvědomělá komunikace a její přínosy

Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace například zaměstnanecké měsíčníky, podnikové noviny, intranetový portál a seznamují…

Dobré manažery je nutno hledat

icon Dobré manažery je nutno hledat

Mnoho firem se potýká s následujícím…

Komunikační středisko pro krizové situace

icon Komunikační středisko pro krizové situace

Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích…

Kreativní pracoviště - doplněk vzdělávání dospělých

icon Kreativní pracoviště - doplněk vzdělávání dospělých

Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na…

Jak zvládnout úlohu posla špatných zpráv

icon Jak zvládnout úlohu posla špatných zpráv

Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou…

Jak se stát vynikajícím posluchačem

icon Jak se stát vynikajícím posluchačem

Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě…

Plán B aneb Vždy připraven

icon Plán B aneb Vždy připraven

I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…

Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?

icon Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?

Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však…

Podnikové zdraví - firma jako živý organismus

icon Podnikové zdraví - firma jako živý organismus

Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…

Průvodní otázky k přípravě podnikové porady

icon Průvodní otázky k přípravě podnikové porady

Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu…

Deleguji, deleguješ, delegujeme

icon Deleguji, deleguješ, delegujeme

Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a…

Klíče k úspěchu

icon Klíče k úspěchu

Osobní efektivita je podstatou vašeho stylu, ovlivňuje vaše hodnoty,…

Co je dialog?

icon Co je dialog?

Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je…

Výpis 64106422 z celkem 6722