Dave Ulrich: Jak měřit vůdcovský kapitál firem

Vytisknout

Investoři dnes již dobře vědí, že tržní hodnotu firem nelze měřit jen penězi. Finanční ukazatele ve skutečnosti ukazují jen polovinu této hodnoty. Proto roste zájem o nehmotné ukazatele, jako je strategie, značka, inovace, spolupráce a podobně. Dalším krokem pro investory bude analýza právě těchto faktorů, což znamená zaměřit se na leadership. Píše o tom jedna z nejvlivnějších osobností v oblasti řízení lidských zdrojů autor konceptu HR business partnerství, konzultant a profesor americké…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace