Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16670 článků.

icon Management v kostce - 5 rad

28.4.2003 

Na světě existují plné knihovny informací říkajících manažerům, jak mají vykonávat své povolání. Jelikož je ovšem nemožné veškeré důležité materiály přečíst a nastudovat, rozhodl se článek manažerům…

icon Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

25.4.2003 

Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v byznysu nejefektivněji komunikovat? Na tuto otázku se zaměřil nedávný výzkum americké společnosti META Group. Výzkum se snažil…

Někoho motivují vdolky, jiného zase holky

25.4.2003 

Zaměstnanci, který tiše sedí za svým stolem, podpírá si přitom hlavu a zírá z okna kamsi do dáli bezpochyby chybí motivace. Takové okamžiky dříve či později nastanou u každého. Každého však také něco…

icon Základem produktivity je důvěra

24.4.2003 

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry mezi managementem a zaměstnanci. V 70. a 80. letech minulého století se například američtí výrobci aut potýkali se silnou…

icon Noční můry IT manažerů

24.4.2003 

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá. Pracovníci, kteří jsou za ni odpovědní nesou na svých bedrech obrovskou odpovědnost. Co je přitom jejich největší noční můrou?…

icon Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

23.4.2003 

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích pracovníků, není to nic dvakrát příjemného. Asistent poradu připraví, naplánuje nebo zruší. Musí vybrat vhodný čas i místo,…

icon Zákaznická úprava produktů: ano i ne

22.4.2003 

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost vlastní uživatelské úpravy daného produktu. Nedávná studie americké Kansas State University ovšem ukazuje, že toto tvrzení je…

Článek v rámci předplatného icon Zvyšte svůj inovační kvocient

18.4.2003 

Konkurenční boj je každodenní záležitostí. Jednou se daří jedné firmě, podruhé jiné. Nenaučí-li se však firmy provádět inovační opatření, nikdy se na vrchol nevyšvihnou. Inovace je, jak uvádí…

icon Jak je důležité míti mentora

18.4.2003 

Mentor je osoba, která slouží jiné osobě jako poradce a pomocník. Mnoho podniků již pochopilo, že mentory je vhodné přidělovat zejména nově přijatým zaměstnancům, aby se lépe aklimatizovali a…

icon Podnikové intranety vstávají z mrtvých

17.4.2003 

Manažeři, kteří podlehli počátečnímu nadšení a implementovali intranet jaksi naslepo, mohou být po určité době nepříjemně překvapeni a zjišťují, že vyhodili peníze oknem. Nemusí tomu tak však být.…

Článek v rámci předplatného Proč jste přišli o své poslední zaměstnání?

17.4.2003 

Jednou z typických otázek při přijímacích pohovorech je starý známý dotaz: Proč jste opustili své poslední zaměstnání? Ať už jsme stali obětmi snižování stavů, nebo nás propustili z jiného důvodu,…

Klíčová firemní hodnota

17.4.2003 

Tajemství bezpečného chování zaměstnanců na pracovišti spočívá v budování bezpečné firemní kultury. Základem je přitom využití dlouhodobého manažerského přístupu ke změně chování jednotlivých…

Integrace nového zaměstnance (1.část)

17.4.2003 

Nově přijatým zaměstnancům je na firemní půdě třeba věnovat zvláštní pozornost, to je nesporné. Mnohé firmy však tento fakt opomíjejí. Nováček pak může zažít první pracovní den, jako jistý Jack,…

icon Minulost už nezměníme, teď měníme zítřek

16.4.2003 

Pondělí 14.dubna 2003 bylo významným mezníkem pro americkou společnost WorldCom, která proslula největším finančním skandálem v americké historii. Krizi se tomuto operátorovi (významnému dodavateli…

icon 5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

16.4.2003 

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů. Současně však mají i větší požadavky a očekávání než kdy předtím. Proto firmy kladou stále větší důraz…

Výpis 1573615750 z celkem 16670