Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12943 článků.

icon 10 inspirativních citátů Marka Zuckerberga o úspěchu a leadershipu

31.12.2021 

Ať už je váš názor na zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga jakýkoliv, jedno se mu upřít rozhodně nedá. Je to inovativní vizionář a úspěšný podnikatel, který okolo sebe dokázal postavit tým, který…

4 důvody, proč je nutné stmelovat pracovní kolektiv

30.12.2021 

Aby pracovní kolektiv dosáhl svého maximálního potenciálu, musí být mezi jeho členy panovat něco více než pouze profesionální vztah. A abyste na pracovišti dosáhli nejvyšší možné produktivity a aby na…

icon Sedm tipů, jak omezit stres v práci i v životě

30.12.2021 

Dlouhodobý stres je takový tichý zabiják. Nejenže postupně ničí naši efektivitu a produktivitu, ale postupně vede i k větší chybovosti, zdravotním problémům a psychosomatickým projevům. Vysoký tlak,…

icon Jak úspěšně vést projekt realizovaný hybridním týmem

29.12.2021 

Pandemie Covidu-19 změnila mnohé. Mimo jiné výrazně rozšířila tzv. hybridní model práce, v rámci kterého členové týmu nechodí každý den do kanceláře, ale pracují střídavě na dálku a prezenčně z …

icon 5 tipů, jak zlepšit svoji schopnost koncentrace

28.12.2021 

Moderní doba je specifická mimo jiné vysokou mírou prokrastinace a tříštěním pozornosti pracovníků. Jsme neustále obklopeni celou řadou informačních kanálů, obrazovkami, zvuky a lidmi. Všechny tyto…

icon 6 tipů, jak každý den motivovat podřízené a zvedat jim sebevědomí

27.12.2021 

Jedním z důležitých poslání manažera je zvedat zdravé sebevědomí svých podřízených a postupně jim tak pomáhat stávat se efektivnějšími a asertivnějšími pracovníky. Špatný vedoucí, vytvářející toxické…

5 tipů pro fungující hybridní režim

22.12.2021 

Rizik, která ohrožují zaměstnaneckou zkušenost z hybridní práce, je celá řada. Není divu, že se manažeři potýkají s tím, jak úspěšně nechat zaměstnance pracovat v době a místě, kde jim to jde nejlépe.

Článek v rámci předplatného icon Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

21.12.2021 

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do nich můžete zakomponovat moderní prodejní prvky, které výrazně zvýší úspěšnost telefonátů, a postupně tak vypracovat ideální…

icon 5 tipů, jak členy týmu nadchnout pro společnou vizi

21.12.2021 

Jedním z klíčových úkolů manažera je předat svému týmu určitou vizi a jednotlivé členy skupiny pro tuto vizi nadchnout. Jedině tak budou všichni tahat skutečně za jeden provaz a tým tak bude opravdu…

Jak úspěšně redefinovat kulturu na pracovišti a neztratit zaměstnance

20.12.2021 

Díky covidu víme, že není nutné pracovat pouze ve firmě. Jak se ukázalo, podnikům se podařilo snoubit původní pracovní návyky s novými, a tak zaměstnanci využívají moderní podobu práce, ať už se…

icon 2N Telekomunikace jmenuje do funkce finančního ředitele Jana Pleskota

17.12.2021 

Společnost 2N Telekomunikace, největší světový výrobce IP interkomů a přístupových systémů, oznámila jmenování Jana Pleskota (36) finančním ředitelem.

icon Jak předejít výskytu syndromu vyhoření ve vašem týmu

17.12.2021 

Syndrom vyhoření je fenomén, který zřejmě není třeba představovat. Jedná se o následek dlouhodobého stresu, neudržitelného způsobu práce a emočního vypětí, který se projevuje jako náhlá ztráta…

Třetina českých IT profesionálů vydělává víc než 67 000 korun čistého měsíčně

17.12.2021 

Region střední a východní Evropy je pro místní IT odborníky velmi lukrativní. Drtivá většina (96 %) Čechů udává za svou vysněnou pracovní destinaci právě Česko. Důvodem jsou technologická vyspělost,…

Řada firem si stále neuvědomuje důležitost HR oddělení

16.12.2021  Rozhovor s Evou Hejlovou, výkonnou ředitelkou People Management Forum a Michalem Kankrlíkem, spolumajitelem a obchodní ředitelem společnosti IVITERA, a.s.

Společnost People Management Forum pravidelně organizuje setkání profesionálů z oblasti HR. Konference HR Know How 2021 - HR v novém normálu byla největší post covidovou akcí pro oblast řízení…

icon Pět charakteristik, které musí mít zaměstnanec, aby zapadl k vám do týmu

16.12.2021 

Náborovat nového zaměstnance je složitá a ošemetná věc. A to především kvůli tomu, že kromě potřebných tvrdých dovedností musí mít daný pracovník i určité měkké dovednosti a vlastnosti, které ho…

Výpis 17411755 z celkem 12943