Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25259 článků.

icon Přes 96 % IT profesionálů chce pracovat na dálku. Zatím jich tak ale pracují jen dvě třetiny.

22.7.2022 

Ještě před třemi roky bylo zcela běžné dojíždět každý den do práce a na cestách někdy strávit i mnoho hodin denně. Situace se ale prakticky ze dne na den změnila a převážná většina IT profesionálů…

icon Šestibodový manuál, jak rychle vyřešit jakýkoliv problém

22.7.2022 

Rychlé rozhodování a systematické a efektivní řešení problémů – to jsou zcela klíčové vlastnosti kteréhokoliv manažera. Zde je šestibodový manuál, který slouží jako obecná osnova pro řešení problémů a…

Jaké lokality a eventy preferují české firmy pro své teambuildingy a eventy?

21.7.2022  Rozhovor s Danielem Nedvědem, generálním ředitelem ASIANA MICE

Dříve to možná byla samozřejmost, ale po událostech posledních měsíců si mnoho lidí uvědomilo, že osobní setkávání nic nemůže nahradit. Proto se ve velké míře opět těší oblibě teambuildingy a další…

Deloitte nechá uchazeče sestavit si dreamjob. HR kampaní od DFMG posouvá dynamiku náborů

21.7.2022 

Najít svůj dreamjob je dlouhá a strastiplná cesta. Anebo taky ne. Deloitte teď dvěma uchazečům nabízí místo snů, na kterém si práci s nadstandardními benefity poskládají přesně podle svých představ.…

icon Jak vypadá vyhoření u podřízeného a jak mu pomoci se zotavit

21.7.2022 

Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny zaměstnance, zvláště však ty, kteří poskytují služby nebo se nějakým způsobem starají o klienty – tedy zaměstnance zákaznického servisu, pracovníky v…

České firmy stagnují kvůli zastaralým procesům. Nejhůře je na tom HR

20.7.2022 

Většina organizací nebyla připravena na potřebu vykonávat firemní procesy vzdáleně, včetně vyřizování různých druhů dokumentů nebo komplexní správu interních procesů v digitální podobě. To se v době…

icon Fatální chyby při vedení lidí

20.7.2022 

Chcete vést lidi udržitelným způsobem, inspirovat svůj tým, předejít problémům a dál se kariérně posouvat? V tomto článku se podíváme na nejčastější a zároveň nejdestruktivnější chyby, které můžete…

icon Apify má nového COO: Do této pozice povýšil Ondřej Urban

19.7.2022 

Český startup Apify má nového provozního ředitele. Současný CEO Apify, Jan Čurn si do management tandemu vybral jednoho z dlouholetých zaměstnanců Apify. Pozici COO od července zastává Ondřej Urban,…

Moderní technologie v HR: Jak si ověřit, že se přesun personální agendy do cloudu vyplatí?

19.7.2022 

Digitalizace ve firmách postupně vstupuje do všech oddělení a firemních činností a HR samozřejmě není výjimkou. Vhodně zvolený a naimplementovaný nástroj pro řízení lidských zdrojů může podpořit…

Outsourcing IT vzdělávání

18.7.2022 

Vzdělávání je ve firmách benefitem pro zaměstnance, ale zároveň z toho prosperuje i zaměstnavatel. Mít zákaznický servis, který neumí odpovídat na telefonáty nespokojených zákazníků, nebo ajťáky,…

Největší blokátor inovací je úspěch firmy

18.7.2022 

Bez kvalitní firemní kultury a loajálních zaměstnanců nemůže být firma na trhu úspěšná. Jak ale o kulturu pečovat, jak ji inovovat a nespadnout do pasivní resilience? Nositeli kultury jsou vždy lídři.…

icon Empowerment: Co to je a jak jej praktikovat ve vašem týmu

18.7.2022 

V poučkách o vedení lidí a leadershipu se často vyskytuje anglické slovo „empowerment“. To nemá nutně přesný český ekvivalent, ale dalo by se přeložit jako „zplnomocnění“ nebo „rozšiřování pravomocí“…

icon 3 tipy, jak být úspěšným projekťákem. Bez organizace práce to nepůjde

16.7.2022 

Uvažujete o práci projektového manažera, nebo už jím jste a chcete se ve své profesi ještě víc zdokonalit? Jak jistě tušíte, jenom s odbornými znalostmi a povědomím o tom, jak sestavit projektový…

icon Jak efektivně komunikovat se zaměstnanci pracujícími na dálku

16.7.2022 

Žijeme v době, kdy se všechno kolem nás mění vskutku závratným tempem, a i komunikační prostředky se v posledních 100 letech několikrát rapidně změnily, aniž by nás s nimi někdo pořádně naučil.…

icon 6 tipů na excelentní zákaznickou péči

16.7.2022 

Poskytování vynikajících služeb je základem každého úspěšného podnikání, obzvláště přímo v segmentu služeb zákazníkům, prodeje, poradenství, reklamy a marketingu. Kvalitní zákaznický servis pomáhá…

Výpis 27312745 z celkem 25259