Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5313 článků.

icon Firemní blogy nemají jen výhody, ale také rizika

21.5.2009 

Ideální firemní blog by měl vytvářet atmosféru důvěry, vníž přispěvatelé nebudou cítit strach. Podporování otevřenosti na jedné straně a odrazování od škodlivých poznámek na straně druhé se však…

Neměřte spokojenost, ale angažovanost

20.5.2009 

Většina výběrových" zaměstnavatelů provádí určitý průzkum spokojenosti" svých zaměstnanců. Otázkou však zůstává, zda je to dostatečné. Spokojenost je totiž jen jednou ze součástí angažovanosti…

3 chyby řízení práce na dálku

20.5.2009 

Uvažujete-li o tom, že svým zaměstnancům umožníte alespoň částečně pracovat na dálku, je třeba zvážit určité rizikové faktory. Článek upozorňuje na základní chyby, kterým byste se měli vyhnout při…

Na každého jednou dojde

20.5.2009 

Na pracovištích se někdy stává, že nadřízení nedodrží slovo, pomlouvají své podřízené nebo povýší někoho jiného místo vás. Někteří zaměstnanci jsou již zvyklí, že šéf ignoruje jejich nápady, ponižuje…

Personální poradenství vyžaduje kvalitní dokumentaci

19.5.2009 

Důležitou součástí poradenství poskytovaného zaměstnancům je správná dokumentace. Manažeři by měli dokumentovat výkonnost těchto zaměstnanců a jejich chování, včetně případných porušení pravidel nebo…

icon Jak začít s firemním blogem

14.5.2009 

Přemýšlíte o založení firemního blogu, ale nejste si jisti jak na to? Inspirujte se následujícími tipy.- Pište sami. Nemá smysl zakládat blog, pokud jej nechcete psát sami. Můžete si své myšlenky…

Tipy pro manažery vzdělávání v obtížných časech

13.5.2009 

Současná doba si žádá nové uvažování, nové způsoby učení a přizpůsobování se firemním prioritám. Odborný konzultant a bývalý ředitel vzdělávání vbritské BBC Nigel Paine shrnuje pět tipů pro pomoc…

Jak být dobrým firemním koučem

13.5.2009 

Pokud má koučink zaměstnanců vést k lepšímu vzdělávání a výkonnosti, musí se řídit několika základními pravidly. Článek shrnuje rady, které pomohou firemním koučům vytvářet prostředí, vněmž budou…

icon Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

13.5.2009 

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-mailoví marketéři relevantní způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky a příslovečně vyčnívat zdavu. Článek proto shrnuje pět…

Dobrý šéf je když...

12.5.2009 

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci podřízených. Článek shrnuje několik základních předpokladů, jak se stát dobrým šéfem.- Orientujte se…

Pozor na mýty o firemní kultuře

12.5.2009 

Řada manažerů stále vnímá firemní kulturu jako neurčitý koncept, jemuž chybí praktické uplatnění. Toto vnímání je ještě umocněno mýty, které firemní kulturu opřádají. Americká manažerská asociace však…

icon Většina mezinárodních firem je optimistická

12.5.2009 

Téměř tři čtvrtiny mezinárodních společností jsou optimistické vodhadech, že ekonomika se znovu vzchopí do konce letošního roku. Zbývající čtvrtina se naopak domnívá, že ekonomická recese bude…

5 otázek, které by měly zaznít

7.5.2009 

Všichni známe otázky, které náboráři nesmějí pokládat uchazečům o zaměstnání. Víme, že dotazy na náboženské vyznání, etnický původ, rodinné plány apod. mohou skončit soudními spory či pokutami.Zároveň…

icon Co dělat, když hrozí platební neschopnost

7.5.2009 

Řada firem dnes bojuje sekonomickou recesí a obává se, že může brzy skončit se svým podnikáním. Jak se připravit na nejhorší?- Dívejte se dopředu. Ujistěte se, že znáte své střednědobé až dlouhodobé…

icon Posloucháte své zákazníky?

7.5.2009 

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim jejich zákazníci říkají. Jejich cílem je vydělávat, toho se však lépe dosahuje, když dokáží naslouchat…

Výpis 34963510 z celkem 5313