Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5216 článků.

Článek v rámci předplatného icon Chytřejší marketing pro rok 2009

7.1.2009 

Minulý rok byl pro řadu firem velkou výzvou. Horšící se ekonomická a tržní situace ovlivnily mnoho odvětví a ještě více jich očekává, že pocítí totéž vroce letošním. Proto je důležitější než jindy…

icon Važte si svých zaměstnanců i v době krize

7.1.2009 

Ať už vaše firma pociťuje, nebo nepociťuje dopad hospodářské krize, vjejím stínu vidí všichni zaměstnavatelé své zaměstnance kritičtěji než dříve. To, že je za současného stavu ekonomiky na trhu práce…

Současné trendy ve vzdělávání zaměstnanců

6.1.2009 

Současné události, jako je především finanční krize, měnící se potřeby trhu a formování firemních struktur vsouvislosti sglobalizací, se promítají i do oblasti vzdělávání zaměstnanců. Posilují tak…

Jak řídit zaměstnance po propouštění

5.1.2009 

Propustili jste některé zaměstnance. Tím však vaše práce nekončí. Jak byste měli správně zacházet se zaměstnanci, kteří propouštění přežili? Tito zaměstnanci přirozeně cítí vinu, že oni si svou práci…

icon S propouštěním přibývá krádeží firemních dat

5.1.2009 

Chystáte propouštění? Mějte se na pozoru. Zaměstnanci, kterým hrozí propuštění, si totiž ssebou mohou odnést důvěrné firemní informace. Vnedávném americkém průzkumu na Wall Street přiznalo 58 % z226…

Článek v rámci předplatného icon Hodnota pravdy v těžkých dobách

1.1.2009 

Recese je doba, kdy se jasněji projeví, kdo je pro firmu skutečně přínosný. Je to čas zhodnotit pracovní zvyky, talenty, potenciál a postoj vašeho personálu a kolegů.Kdo skutečně jsou? Autor definuje…

icon Jak vést rostoucí firmu

30.12.2008 

Vedení firmy krůstu je dynamický proces. Bude třeba neustále přizpůsobovat vaši strategii a přístup novým konkurentům, příležitostem a tržnímu vývoji. Jak na to?- Měřte efektivitu svého přístupu…

Článek v rámci předplatného 10 důvodů pro lepší firemní kulturu

29.12.2008 

Proč se na seznamech neoblíbenějších zaměstnavatelů, nejlepších poskytovatelů zákaznických služeb a nejziskovějších firem ve svém oboru objevují stále tytéž společnosti? Profesoři Harvard Business…

icon Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci

29.12.2008 

1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní a skutečně nezapomenutelnou prezentací. Používejte grafy, grafiku a další vizuální pomůcky co…

icon Chronické choroby vašich prezentací

22.12.2008 

Zde je několik nemocí , které často napadají vaše prezentace:Syndrom splašené myšiPříznaky: Neustálé a chaotické pohyby myší po obrazovce s prezentací. Publiku je to přirozeně nepříjemné a po delší či…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte svůj projekt selhat

19.12.2008 

Mnoho projektů selhává. Ať už se jedná o projekt vjakékoli oblasti, je to vždy firemní selhání, vede-li kpříliš pozdním výsledkům, je příliš nákladný nebo nepřinese to, co jste očekávali.Britský úřad…

Článek v rámci předplatného icon Ano a ne v budování loajality zákazníků

18.12.2008 

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i velkých firem. Dnes se však nejinovativnější firmy snaží jít za nákupní programy a transformovat…

Článek v rámci předplatného Jak se stát výběrovým zaměstnavatelem

17.12.2008 

Chcete vpříštím roce ušetřit na náboru pracovních sil? Udělejte ze sebe atraktivnějšího zaměstnavatele, kterého si zaměstnanci budou sami vybírat. Zaveďte následující strategie a postupy.- Postup…

Článek v rámci předplatného Dárky, které byste nikdy neměli dát šéfovi ani kolegům

12.12.2008 

Neexistuje žádná formální etiketa, která by ukládala povinnost dávat o Vánocích dárky kolegům nebo nadřízeným. Řada lidí si však vzaměstnání dárky vyměňuje. Patříte-li mezi ně, měli byste vědět, že…

Odměňujte bez peněz

12.12.2008 

Zejména malé firmy by rády projevily zaměstnancům určité zvláštní uznání za dobrou práci, nemohou si však dovolit povýšení nebo finanční kompenzaci. Článek proto shrnuje několik nápadů, jak odměnit…

Výpis 34963510 z celkem 5216