Spojení firemních kultur žádá ohleduplnost
Firemní kulturu si každý podnik buduje několik let. Co se s ní však stane, když se firma spojí s jinou, jejíž kultura je odlišná? Generá…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5215 článků.
Firemní kulturu si každý podnik buduje několik let. Co se s ní však stane, když se firma spojí s jinou, jejíž kultura je odlišná? Generá…
Web 2.0 nabývá stále větší popularity i mezi firemními zákazníky. Mezi hlavní nástroje webu 2.0 nepatří jen nejznámější blogy a sociální sítě, ale také RSS čtečky, wiki nebo mash-upy, které podporují…
V průměru vynesou zaměstnanci z firmy každý týden 11 procent citlivých dokumentů. Více než polovina pracovníků, kteří opouští svého zaměstnavatele, si s sebou totiž odnáší i firemní data. Ukázal to…
Rozvíjení firemní kultury, která obsahuje běžnou zdvořilost, je důležité pro vytvoření pozitivního pracovního prostředí. To, jak nás naše emoce ovládají, není nikde víc patrné než na pracovišti.…
Vytvoření a aktualizace zaměstnavatelského image je prostým a důležitým krokem náborového procesu. Může vám ušetřit čas i prostředky poskytnutím atraktivního a reálného obrazu o tom, co vaše firma…
Najít ty správné lidi není jednoduché. Získávání skvělých lidí vyžaduje strategii a šlápnutí na plyn v současném postupu obvykle nestačí.Například Henry Ford mohl najmout tisíce lidí a vyškolit je…
Nekvalitní spánek, jeho nedostatek a následný stres mohou mít negativní dopad na zdraví i výkon. Je proto jen přirozené, že seněkteré firmy aktivně účastní boje proti problémů se spánkem u svých…
Američtí zaměstnavatelé stále častěji zakazují svým zaměstnancům přístup na populární webové stránky Facebook. Ukázal to výzkum IT společnosti Sophos. Do loňského září přitom výzkumy nezaznamenaly…
Sign spinners jsou lidé, kteří nosí propagační cedule, obvykle ve tvaru šipky s firemním jménem nebo logem, se kterými provádí různé triky: tancují či dokonce provádějí akrobacii, aby upoutali…
Klábosení zaměstnanců není tak škodlivé, jak se na první pohled zdá. Cesty, jimiž se na pracovišti šíří informace, ať už formální, nebo neformální, mohou zaměstnavatelům pomoci odhalit nejvhodnější…
Celé roky se obchodníci učí, že zákazník je pán. Učí se, jak své zákazníky vzdělávat a jak získávat nové. Zde je několik základních charakteristik, které sdílí všichni zákazníci:- Zákazníci jsou…
Vysoká fluktuace zaměstnanců zvyšuje náklady a ničí produktivitu práce. Dá se jí však vyhnout. Nejlepší je najmout tu správnou osobu hned na první pokus. Článek shrnuje několik rad, jak najímat…
Chtít si ověřit, zda podřízení nevyužívají firemní telefon a počítač k řešení soukromých záležitostí, není jednoduché a ani jednoznačně definované. Nadřízení sice mohou prohlížet e-mailové schránky…
Prezident společnosti Management Recruiters International Michael Jalbert si myslí, že šéfové by měli v dnešní době více uvažovat o tom, jak si udržet své zaměstnance. Znamená to zavádět strategie a…
Pro řadu lidí je pracovní počítač jako domov mimo domov a naopak typicky domácí počítač často slouží jako kancelář. Zaměstnavatelům se to ale často nelíbí. Obávají se, že nepracovními aktivitami…