Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4482 článků.

icon Vedení je umění

15.12.2004 

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i když vědí, že by to pro firmu bylo nejlepší. Měli by si ale spíše uvědomit, jak důležité je zaměstnance motivovat a že řízení…

Zasloužím si povýšení

15.12.2004 

Jestliže vaše kariéra stagnuje, můžete zkusit riskantní krok a vést bez oprávnění. Jako jiná rizika, i tohle může přinést velký zisk, protože je to příležitost, jak ukázat ostatním, že můžete…

Článek v rámci předplatného Obdarovat kolegy, či neobdarovat?

13.12.2004 

Před několika lety byla marketingová analytička Stacie Abram přizvána u bývalého zaměstnavatele k účasti na firemní výměně vánočních dárků. Podle pravidel měl každý koupit dárek a vytáhnout si z…

icon Řeč těla

10.12.2004 

Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často neumí odpovědět. Ať je to v průběhu prodejní schůzky nebo při roční prezentaci vyššímu managementu, přesně vědět, co si vaše…

Lidi se maj řídit o Vánocích

10.12.2004 

Zdá se vám, že všichni okolo se již zapojují do svátečního dění, jen vy jste na to příliš zaneprázdnění? Mnoho lidí…

icon Sedm rad pro předvánoční e-komerci

6.12.2004 

Před Vánočními svátky se očekává obrovský nárůst internetového nakupování. Je i Vaše společnost připravena maximalizovat prodej online? Je nejvyšší čas, abyste kriticky zhodnotili podnikové webové…

Český absolvent tápe

6.12.2004 

Absolventi hledají v České republice stále hůře zaměstnání. Na jedné straně je u nás málo investorů, kteří by vytvářeli nová pracovní místa. Na straně druhé však situaci komplikujte i vysoký počet…

Pro lepší svět i práci

2.12.2004 

Jednadvacátému století je teprve pár let a už se jeví jako doba sobeckosti, podezřívání, nezdvořilosti a násilí. Článek nabízí zamyšlení nad tím, jak do lidských životů, práce a společenství vrátit…

icon Školíme a řídíme vícekanálové zaměstnance

1.12.2004 

Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů proto dnes musejí být specialisté, kteří dokáží komunikovat více způsoby a své zkušenosti slučovat.…

icon Maluju a miluju

30.11.2004 

Horst Kinzinger byl nešťastný z toho, jak funguje jeho firma Darmstadt. V roce 2002 podstoupila velkou restrukturalizaci a vztahy mezi některými odděleními byly napjaté. Dnes se pan Kinzinger,…

icon Jména v e-komerci

30.11.2004 

Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nejde jen o nějaké kreativní cvičení, ale znalosti a dovednosti v oblasti pojmenovávání…

Článek v rámci předplatného Kdo a proč je loajální

26.11.2004 

Mezinárodní konzultantská společnost ISR provedla výzkum v deseti velkých světových ekonomikách, aby odhalila nejloajálnější zaměstnance. Téměř 160 000 oslovených zaměstnanců různých firem ze…

icon Sedm omylů marketingu služeb

25.11.2004 

Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se dostat na špičku. Hodnotí své marketingové strategie a znovu se zamýšlejí nad tím, co funguje a co ne. Článek popisuje sedm…

icon Jak nevyhořet

23.11.2004 

Řada vytížených lidí dospěje v určité fázi svého života k vyhoření. Velkou skupinu z nich tvoří podnikatelé a samoživitelé, kteří pociťují značnou odpovědnost. Pokud máte pocit, že se vyhoření…

Detoxikace vůdce

19.11.2004 

Na následování vůdce, kterému leží na srdci vaše zájmy, není nic špatného. Ale co když váš vůdce takový není? Dokážete se osvobodit z jeho jedovatého sevření? Takzvaní toxičtí vůdcové jsou všude. Živí…

Výpis 40514065 z celkem 4482