Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16754 článků.

icon Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

14.11.2018 

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k zákazníkům. Ti nejlepší zástupci firmy ale také vědí, jak se musejí chovat ve chvíli, kdy jednají s …

HR konference MotivuP, tentokrát s tématem Osobního mistrovství

13.11.2018 

Nenechte si ujít blížící se každoroční HR konferenci MotivuP - tentokrát s tématem Osobního mistrovství. Na konferenci se potkáte s mistry svého oboru, jejich příběhy a jejich postupy. Nechte se…

3 největší chyby profíků na najímání odhaleny

13.11.2018 

Když jsme chytří, pak nás chyby, které udělali jiní, mohou výrazně posunout. A proto jsme se rozhodli vám přinést pohled do zákulisí odborníků na výběr a hodnocení zaměstnanců. I oni za sebou mají pár…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty

13.11.2018 

Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší cílovou skupinou? Pak už jistě dávno víte, že se jedná o specifickou klientelu, která má speciální očekávání, zkušenosti a…

icon Emoce v práci

13.11.2018 

Emoce jsou součástí každého vztahu – bez výjimky to platí pro rodinu, je to však pravda i v práci. Není divu, že jsou sociální sítě plné článků na témata jako jsou toxické chování, důvěra nebo…

TÜV SÜD Czech: Kvalita je to, co spojuje naši minulost i naši cestu do budoucna

12.11.2018 

TÜV SÜD Czech, vedoucí společnost v oblasti inspekce, certifikace, testování a vzdělávání v České republice, již po dvanácté oficiálně představila firmy dlouhodobě usilující o zlepšování svých služeb,…

Článek v rámci předplatného icon Jak a do čeho v průběhu pracovního dne investovat váš čas?

12.11.2018 

Time management je v obchodním světě velké téma. Pokud si totiž neumíte zorganizovat čas, určit si priority a zaměřovat se na důležité úkony, nemůžete nikdy pracovat efektivně. Často se ale stává, že…

icon Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?

12.11.2018 

Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro české firmy, a to malé, střední i velké. Každý rok připravujeme okolo 50 zajímavých, interaktivních a prakticky zaměřených…

Gamifikace pomáhá s onboardingem i přijetím firemních hodnot

12.11.2018 

Gamifikace jako nástroj zvýšení engagementu v onboardingu nových zaměstnanců? Proč ne! Říjnová Káva s DEVELORem představila úspěšný projekt implementovaný v procesu nástupu novýchtesterů do firmy,…

Čtyři zásady, jak vést hodnotící pohovor z pozice manažera

12.11.2018 

Konec roku bývá často obdobím, kdy se zaměstnavatel schází jednotlivě se zaměstnanci a bilancuje nad uplynulým rokem. Pokud tyto schůzky nepraktikujete u vás ve firmě, měli byste tento rok určitě…

icon Vyjednáváme nad talířem (2/2): Vede jídlo k lepším, nebo naopak horším výsledkům?

12.11.2018 

Když zkoumáme dopad, který společné stravování má na výsledek vyjednávání, zdá se, že sdílení jídla není vždy tou ideální volbou. Jedná se o jemnější, strategickou volbu, která závisí na konkrétních…

Nejlepším nástrojem interní komunikace je nadřízený

10.11.2018 

Interní komunikace je nepochybně velmi důležitá pro každou firmu, protože spokojený a informovaný zaměstnanec má výrazný pozitivní vliv na celkové výsledky společnosti. Ale který nástroj interní…

icon TÜV SÜD: Porsche 911 září v každém věku

9.11.2018 

Vítěz TÜV Reportu pro rok 2019: Porsche 911. Jako první vůz vyhrává ve všech věkových kategoriích. Jistě, 911, řekne mnoho lidí, drahý a udržovaný vůz. Ale pravidelná údržba učiní skoro z každého auta…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu

9.11.2018 

Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků mají. V mnoha případech se jedná pouze o zástupný důvod, který má zakrýt fakt, že klientovi se na nabídce nelíbí něco úplně…

icon Vyjednáváme nad talířem (1/2): Jak ovlivňuje jídlo vyjednávání

9.11.2018 

Je dobrý nápad si pro vyjednávání naplánovat společné jídlo? Určitě můžeme říci, že je to běžná praxe po celém světě. Je to však opravdu přínosné pro vyjednávání?

Výpis 41714185 z celkem 16754