Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy
Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí digitální marketing.
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16754 článků.
Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí digitální marketing.
Pro ty, kteří 80:20 znají, netřeba představovat. Pro ty ostatní je informace, že se jedná o pravidlo, kdy menšina příčin, vynaloženého úsilí, nebo vstupů vede k většině výsledků, výstupů, nebo třeba i…
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění nových zákazníků a uspokojení stávající klientely, ale i zvýšení věrnosti současných zákazníků.…
V dnešní době se řada firem přetahuje o kvalitní zaměstnance. Horší pozici tak mají podniky, ve kterých nemají náboroví zaměstnanci větší finanční prostředky k náboru kvalifikovaných a perspektivních…
Musíte srovnat krok se současnými požadavky – jenom tak odstraníte propast mezi stavem dnešní technologie a vaší firmou.
I při práci s Excelem jste již určitě potřebovali nebo zajisté budete potřebovat odkázat na jiné místo nebo soubor. K tomu slouží hypertextové odkazy a samozřejmě můžete plně využívat všech jejich…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu. Jestliže zjistíte, že některý klient, který byl dříve aktivní a spokojený, s vaší firmou přestává…
V předchozích vydáních jsme se zabývali jídly z různých částí dne a v dnešním díle si shrneme doposud vydané články a také upozorníme na problematické jevy ve slovní zásobě zejména ve výslovnosti.
Obchodní činnost může být občas poměrně velkou zátěží na lidskou psychiku. Zvláště pokud se vám momentálně nedaří a vy se snažíte najít zpět ztracené sebevědomí a pohodu. Pokud se nebudete cíleně…
Na tiskové konferenci v Berlíně, která se konala v pátek 19.10.2018, požadovali premiéři třech východoněmeckých zemí (Saska, Saska-Anhaltska a Braniborska) 60 miliard euro federální pomoci jakožto…
Pozice personální ředitelky ve společnosti HARTMANN – RICO se ujala Noemi Gill. Posledních pět let působila jako ředitelka personálního oddělení společnosti ModusLink, předchozích pět let jako HR…
Pro nalezení termínu musíte zvážit časové možnosti všech účastníků, ale největší pozornost věnujte časovým rozvrhům těch nejdůležitějších účastníků. Důležití lidé mají obvykle nejnašponovanější časový…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat klientům. Pouze efektivní komunikace zaručí, že klient odchází z interakce se zástupcem firmy spokojen.…
V dnešní digitální době se vše neuvěřitelně zrychluje. Lidé v roli spotřebitelů očekávají, že dostanou vše hned a s minimálním úsilím. Kdo jejich potřeby naplní? Podle zaměření absolventi oboru…
Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci akvizice? Jak udržet směr i v době, kdy se nedaří? Takové otázky byly předmětem diskuze a hledání odpovědí…