Koho nemá smysl koučovat?
Ani nejlepší kouč na světě nedokáže koučovat člověka, který se koučovat nedá. Byla by to zbytečná ztráta času na obou stranách. Jak ale poznat, že se někdo skutečně nedá koučovat?
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16757 článků.
Ani nejlepší kouč na světě nedokáže koučovat člověka, který se koučovat nedá. Byla by to zbytečná ztráta času na obou stranách. Jak ale poznat, že se někdo skutečně nedá koučovat?
Změna není o těch velkých věcech. Je hlavně o souvisejících malých krůčcích, při kterých dochází k učení.
Chcete skvělou atmosféru v týmu a prolomit bariéry mezi jednotlivými odděleními? Chcete vysokou provozní efektivitu a úspěch u zákazníků? Pak objevte Stakeholder Excellence Leadership.
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a umělou inteligenci. Všechny tyto prostředky budou mnohem využívanější. Co nás čeká v digitálním…
Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a svěřili vám své investice. A i proto je nutné, abyste působili, jako že máte vše pevně v rukou a že…
V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu firmy. Co budete potřebovat dál?
Funkce KDYŽ je jedna z nejužitečnějších funkcí Excelu. Používá se, je-li zapotřebí rozvětvit výpočet do dvou variant podle toho, jestli je nebo není splněna nějaká podmínka.
Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může však ovlivnit to, jak vyzní jeho slova. Existují negativní a pozitivní slova a reakce klientů jsou…
K obvyklému nářku „nejsou lidi“ jsem v poslední době zaregistroval další „mantru“: „Ti mladí za nic nestojí. Jsou to floutkové, úplně jiní než my, práce je nezajímá, nedají se nijak motivovat.“
Identifikujte všechny postoje, které jsou pro vás samotné nebezpečné a které vás omezují. Jinak ustrnete na stejném místě a budete nešťastní. Nic neměnit se možná zdá být snazší, ale nic se nevyrovná…
Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…
Testování je nedílnou součástí jazykového vzdělávání ve firmách, a to nejenom na začátku, ale i v jeho průběhu. Pokud si chcete ověřit, že finance vynaložené na vzdělávání zaměstnanců jsou použity…
Úspěch bývá často výsledkem nikoli dodržování, ale porušování pravidel a tradic. Dokládají to příběhy osobností z nejrůznějších oborů lidské činnosti. Díky jejich rebelství je život nás všech o vždy o…
„Asistentka vyřizuje běžnou administrativní agendu pro vedoucí pracovníky. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání…
Když si potřebujete vybrat obchodního partnera, který by mohl pomoci uspět vašemu online projektu, je třeba hledat u kandidátů určité vlastnosti. Máme pro vás tipy, jak rychle vyhodnotit, zda by váš…