Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16757 článků.

Koho nemá smysl koučovat?

5.6.2018 

Ani nejlepší kouč na světě nedokáže koučovat člověka, který se koučovat nedá. Byla by to zbytečná ztráta času na obou stranách. Jak ale poznat, že se někdo skutečně nedá koučovat?

icon Řízení změn: Vezměte si to nejlepší z období, kdy dochází k chybám

5.6.2018 

Změna není o těch velkých věcech. Je hlavně o souvisejících malých krůčcích, při kterých dochází k učení.

Stakeholder Excellence Leadership jako nová cesta k motivaci a skvělým výsledkům

4.6.2018 

Chcete skvělou atmosféru v týmu a prolomit bariéry mezi jednotlivými odděleními? Chcete vysokou provozní efektivitu a úspěch u zákazníků? Pak objevte Stakeholder Excellence Leadership.

Článek v rámci předplatného icon Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)

4.6.2018 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a umělou inteligenci. Všechny tyto prostředky budou mnohem využívanější. Co nás čeká v digitálním…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

1.6.2018 

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a svěřili vám své investice. A i proto je nutné, abyste působili, jako že máte vše pevně v rukou a že…

icon Digitální přestavba firmy (2/2): Digitální transformace

1.6.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu  firmy. Co budete potřebovat dál?

icon Větvení výpočtu pomocí funkce KDYŽ a další kombinace s jinými funkcemi v Microsoft Excel

30.5.2018 

Funkce KDYŽ je jedna z nejužitečnějších funkcí Excelu. Používá se, je-li zapotřebí rozvětvit výpočet do dvou variant podle toho, jestli je nebo není splněna nějaká podmínka.

Článek v rámci předplatného icon Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách

30.5.2018 

Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může však ovlivnit to, jak vyzní jeho slova. Existují negativní a pozitivní slova a reakce klientů jsou…

Srdcaři a floutkové

30.5.2018 

K obvyklému nářku „nejsou lidi“ jsem v poslední době zaregistroval další „mantru“: „Ti mladí za nic nestojí. Jsou to floutkové, úplně jiní než my, práce je nezajímá, nedají se nijak motivovat.“

icon Zbavte se svých osobních limitů

29.5.2018 

Identifikujte všechny postoje, které jsou pro vás samotné nebezpečné a které vás omezují. Jinak ustrnete na stejném místě a budete nešťastní. Nic neměnit se možná zdá být snazší, ale nic se nevyrovná…

Článek v rámci předplatného icon 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

29.5.2018 

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…

Jak testovat jazykové znalosti zaměstnanců? Záleží na tom, co od výuky očekáváte

29.5.2018 

Testování je nedílnou součástí jazykového vzdělávání ve firmách, a to nejenom na začátku, ale i v jeho průběhu. Pokud si chcete ověřit, že finance vynaložené na vzdělávání zaměstnanců jsou použity…

icon 8 principů rebelského leadershipu

28.5.2018 

Úspěch bývá často výsledkem nikoli dodržování, ale porušování pravidel a tradic. Dokládají to příběhy osobností z nejrůznějších oborů lidské činnosti. Díky jejich rebelství je život nás všech o vždy o…

Asistentka - ta hezká holka od kopírky?

28.5.2018 

„Asistentka vyřizuje běžnou administrativní agendu pro vedoucí pracovníky. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání…

icon 3 tipy pro výběr obchodního partnera pro online projekt

28.5.2018 

Když si potřebujete vybrat obchodního partnera, který by mohl pomoci uspět vašemu online projektu, je třeba hledat u kandidátů určité vlastnosti. Máme pro vás tipy, jak rychle vyhodnotit, zda by váš…

Výpis 45164530 z celkem 16757