Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25025 článků.

Reportáž: Zažijte nevšední teambuilding v Praze. Hra Futurento spojuje minulost s budoucností

12.8.2019 

Nával emocí a adrenalinu, nevšední zážitek pro celou firmu, podpora a rozvoj týmové spolupráce. Právě to umí poskytnout nová originální hra Futurento. Obsahuje prvky zábavy všeho druhu, dokáže omámit…

Článek v rámci předplatného icon Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

9.8.2019 

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste nikdy dosáhnout zisku. Někteří zákazníci jsou jednoduše řečeno příliš nároční a často mají přehnané…

icon Když je CFO zároveň COO: Může to fungovat? (1/2)

9.8.2019 

V současné době můžeme pozorovat, že finanční ředitelé občas rozšíří svou působnost a poměrně často dělají i to, co obvykle mívají na starosti COO (šéfové provozu dané firmy).

icon Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

8.8.2019 

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o vlastním podnikání přemýšlí stále více lidí. Někteří se však do odstartování vlastního byznysu pustí z ne zcela ideálních důvodů,…

Manažer v bahně aneb jak se připravit na krizi

8.8.2019 

V posledních letech společnosti investují do rozvoje zaměstnanců. Podporují vzdělávací aktivity, využívají se moderní způsoby vzdělávání, pracuje se systematicky tak, aby teorie byla přetavena v …

Článek v rámci předplatného icon Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

7.8.2019 

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často důvody, proč některé firmy dominují trhu a mohou si za své služby účtovat více, než jejich konkurenti. Vnímání prestiže vaší…

icon Proč musíme být opatrní při oslavování našich neúspěchů

7.8.2019 

Vzhledem k tempu změn už snad všichni víme, že bychom se neměli stydět za své neúspěchy. Mnoho lidí selhalo a mnoho lidí selhává právě teď. Důležité je nevzdat to a vytrvat.

Jak poznáte, že vaši zaměstnanci přestávají být angažovaní

7.8.2019 

Zaměstnanci jsou nejdůležitější složkou aktivity firmy. Přijímají hodnoty a principy společnosti za vlastní. Je důležité si dát pozor na vykazující známky toho, kdy se pracovníci najednou přestanou…

icon Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (2/2)

6.8.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru PR či marketingové agentury pro vaši firmu. Celé je to ve výsledku o tom, aby vám pomohla získat nové klienty – tak se nyní…

Článek v rámci předplatného Jak jako introvert uspět v práci

6.8.2019 

Vypořádat se s tím, že jste introvert, může být v práci celkem náročné. Částečně je to způsobeno i tím, že řada lidí věří tomu, že zaměstnavatelé preferují a najímají hlavně extroverty. A to proto, že…

Článek v rámci předplatného icon Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

6.8.2019 

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité, jestli chyby děláme, ale to, jestli jsou nebo nejsou fatální a především to, jestli jsme schopni určité sebereflexe, pokud…

Lean Academy vzdělává manažery praxí a reálnou inspirací z výrobních firem

5.8.2019 

Přemýšlejte nad změnami už tehdy, když to funguje, protože je jen otázkou času, kdy se objeví konkurence a zákazníky vám přebere. A dost možná nejenom zákazníky, ale i vaše nejlepší lidi – úspěšní…

Životopis k nalezení práce nestačí. Co dělat jiného?

5.8.2019 

Je neuvěřitelné, kolik lidí (bez ohledu na věk) posílá stovky životopisů a považuje to za jedinou „strategii”, jak sehnat práci. A co je výsledkem? Stres, frustrace, emocionální rozklad, možná i…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu

2.8.2019 

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v prodeji poměrně běžnou záležitostí, ale přesto platí, že pokud u vás nastane v obchodních výsledcích propad, je záhodno se z …

icon Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (1/2)

2.8.2019 

Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z odborníků na vše, co je dnes potřeba pro úspěšný marketing a PR v digitálním prostoru. Agentury proto nejsou mrtvé, jsou…

Výpis 46814695 z celkem 25025